Fasilitering av innovasjonsprosesser ved bruk av teknologi for ei berekraftig framtid
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 7.5
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- LSCI649
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Dei fleste forelesningane blir på norsk og nokre få på engelsk.
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Målet med kurset er å gje deltakarane ferdigheiter og verktøy for å kartlegge samansette utfordringar, lære om korleis ein kan å arbeide saman kreativt med å løyse utfordringar i tverrfaglege team og med bruk av teknologiske verktøy som kunstig intelligens. Samla vil dette gje deltakarane relevant kompetanse som kan brukast i nyskapingsprosessar i arbeidslivet.
Kurset anvender teoriar og kombinerer spesifikt metodar frå to forskjellige kunnskapsområder: systemtenking og kreativ problemløysing i tillegg teknologiske verktøy, som kunstig intelligens. Ved å kombinere metodar frå desse felta, representerer kurset ei ny og tverrfagleg tilnærming for å fremme kreativ problemløysing og kunnskapsutvikling som ein ikkje har i eksisterande kurs. Kursdeltakarane vil jobbe med utfordringsdrivne innovasjonar knytt til berekraft, i team som består av kursdeltakarar med variert disiplinær bakgrunn.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenteten har kunnskapar om empiriske funn og teoriar knytte til
- Drøfte sentrale modellar og prinsipp i to ulike teoretiske felt: systemtenking og kreativitet
- Identifisere passande metodar innan systemdynamikk og kreativitetsforsking for å løyse ulike typar problemstillingar knytt til berekraft, og drøfte fordelar og ulemper i desse
- Gjere greie for samanhengen mellom dei to felta: systemtenking og kreativitet knytt til berekraft
- Identifisere psykologiske forhold i tverrfagleg samarbeid for å lukkast med nyskapingsprosessar i slike grupper
- Gjere greie for korleis utføre kreativ problemløysing og innovasjonsprosessar
Ferdigheiter
Studenten kan
- Kombinere ulike verktøy og metodar innan felta systemdynamikk og kreativitet
- Bruka det han/ho har lært til å setja opp og fasilitera nyskapingsprosessar knytt til berekraft gjennom systemtenking og kreativitet
- Tilpasse ulike psykologiske forhold i tverrfagleg samarbeid og kunne anvende desse for å lukkast med dei kreative nyskapingsprosessane knytt til berekraft
- Bruka eigna teknologiske verktøy som KI for kreative problemløysing og innovasjonsprosessar
Generell kompetanse
Studenten kan
- Kunne kritisk reflektere over og løyse problem knytt til tverrfagleg samarbeid
- Skjøna korleis kartlegging av problem og årsakssamanhengar skaper eit grunnlag for den kreative utforskinga og nyskapingsprosessar
- Kommunisere og fungere som ein konstruktiv medlem i ei tverrfagleg gruppe
- Kunne kritisk reflektere over bruk av teknologiske KI system ¿ inkludert både tekniske og etiske hensyn
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Minimum antall deltakere: 10
Maximum antall deltakere: 50
Emnet er ope for alle med interesse for og kunnskap i nyskapingsprosessar i arbeidslivet
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Dei obligatoriske arbeidskrava består av:
- levere ei prosjektskisse
- eit refleksjonsnotat (ca. 1500 ord)
- halde ein presentasjon av prosjektskissa.
Vurderingsformer
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:
Emnet er bestått når alle obligatoriske arbeidskrav er gjennomført og godkjent av faglærar.