Hav
Arrangement

Hvordan påvirker havvindanlegg det marine miljøet?

Hvordan blir livet og miljøet i havet påvirket av store vindkraftparker? Det er tema for neste Ocean Science Bar som finner sted på Statsraaden Bar & Reception.

Krepsedyr i havet
Ocean Science Bar finner sted på Statsraaden Bar & Reception torsdag 26. oktober.
Pål Buhl-Mortensen, HI

Ocean Science Bar starter denne torsdagen først klokken 19.30, slik at publikummere også kan få med seg debatten Universitetet i Bergen, Havforskningsinstituttet og Bergen Internasjonale filmfestival arrangerer klokken 18.15 samme dag; Ocean Futures 2030: Gruvedrift på havbunnen og kunnskapen vi trenger.

Det er Havforskningsinstituttet som arrangerer Ocean Science Bar denne gangen, les mer om arrangementet: Environmental Impacts of Offshore Wind Power Production.