Bacheloroppgåve i arkeologi
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Haust, Vår
- Emnekode
- ARK250
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk og engelsk.
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet tek sikte på å øve studentane med å arbeida med arkeologiske problemstillingar med integrert bruk av teori og metode.
Sjå temaomtale her:
Læringsutbyte
Ved fullført studium har studenten oppnådd følgjande:
Kunnskap Kjennskap til og innsikt i eit avgrensa emne innan arkeologifaget, og røynsle med å arbeide sjølvstendig ut frå arkeologiske problemstillingar.
Ferdigheiter Røynsle i å arbeide sjølvstendig med arkeologiske problemstillingar: formulere problem, avgrense stoff, finne fram relevant litteratur og diskutere og vurdere litteratur i høve til oppsette problemstillingar og relevante metodiske og teoretiske perspektiv.
Generell kompetanse Røynsle med å arbeide sjølvstendig med akademiske tekstar.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Undervisninga blir gitt i form av introduksjonsforelesning, biblioteksinnføring, oppgåveseminar, sjølvstendig forsking og rettleiing.
Vi oppmodar studentane til å delta i all undervisning. Dette vil styrke deira arbeid med bacheloroppgåva.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Prosjektskisse:
Studentane skal levere inn ei prosjektskildring før oppgåveseminaret. Frist for innlevering av prosjektskildring vert kunngjort på MittUiB.
- Levere inn eit innleiande kapittel av oppgåva:
Frist vert kunngjort i introduksjonsforelesninga.
- Rettleiing
Studenten skal delta på minst eitt rettleiingsmøte og eit avsnitt frå bacheloroppgåva med innleveringsfrist oppgitt i introduksjonsforelesinga.
Alle obligatoriske undervisningsaktivitetar må vere godkjent i same semester. Godkjenning av obligatoriske undervisningsaktivitetar er berre gyldig i undervisningssemesteret.
Vurderingsformer
Studentane skal skriva ei semesteroppgåve på om lag 6000 ord, med individuell rettleiing. Tema for oppgåva blir valt av studenten i samråd med rettleiar, og kan vere ei studie av ein periode og/eller eit område. Tema kan også gå på tvers av periodar eller område.
Obligatoriske aktivitetar må vere godkjende for å gå opp til eksamen.
Eksamenssvaret kan leverast på norsk, svensk, dansk eller engelsk.