Kunstpraksis 2

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Mål og innhald

I det andre semesteret byrjar studentane å utvikle sjølvstende innanfor si eiga kunstpraksis gjennom eksperimentering og sjølvinitierte prosjekt, og dei byrjar også å formulere ei uttrykksmåte for kunstnarprosessane sine og si plassering.

Kunstemnane er utforma for å støtte den sjølvstendige kunstpraksisen din. Du utviklar sjølvinitierte kunstverk og prosjekt i dialog med hovudrettleiaren din og deltar i tillegg i komplementære aktivitetar som gruppekritikkar, kullmøter, utstillingar, seminar, refleksjonsøvingar og verkstader for utvikling av profesjonell praksis.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:

Kunnskap

  • Utvikle medvit om relevant terminologi og referansar
  • Utvikle kritisk medvit om di eiga kunstpraksis

Ferdigheiter

  • Eksperimentere med nye idear og metodar
  • Analysere di eiga kunstnarlege verksemd og verksemda til andre
  • Forma individuell kunstnarleg uttrykk gjennom skapinga av nye verk

Generell kompetanse

  • Vise evne til å utveksle synspunkt og erfaringar med andre
  • Reflektere kritisk over di eiga verksemd og prosess, så vel som verksemda til medstudentar

Fulltid/deltid

Fulltid.

Undervisningssemester

Vår.

Undervisningsstad

Campus UiB.
Krav til forkunnskapar
Bestått ART100 Kunstpraksis 1 - Introduksjon.
Tilrådde forkunnskapar
REF100 og emner frå metode/medium-emnegruppen.
Krav til studierett
Opptak til emnet krever studierett i Bachelorprogrammet i kunst.
Arbeids- og undervisningsformer

Kunstemna (ART) er utforma for å støtte den individuelle kunstpraksisen din. Utviklinga av arbeidet ditt skjer i tett dialog med hovudrettleiaren din gjennom rettleiing, både individuelt og i grupper, som stimulerer utforsking og eksperimentering. Gruppekritikkar oppmuntrar deg til å finslipe dine reflekterande og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentane dine. Gruppekritikkar oppmuntrar studentane til å utvikla refleksjons- og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentar.

Studentane leverer ein individuell semesterplan som skisserer mål og foreslåtte aktivitetar. Desse aktivitetane må samsvara med læringsmåla for modulen og må godkjennast av hovudrettleiaren.

Sjølv om det vert lagt vekt på sjølvstendig utvikling, vert studentane oppmoda til å delta på førelesningar, presentasjonar, seminar og verkstader når det er tilgjengeleg. I tillegg til rettleiargruppeaktivitetar, møter studentane jamleg med sin årsklasse gjennom semesteret.

Obligatorisk undervisningsaktivitet
  • Deltaking på minimum fire møter med hovudrettleiar, individuelt og/eller i grupper
  • Innsending av individuell semesterplan
Vurderingsformer

Mappevurdering. Ein heilskapleg vurdering av sjølvstendig kunstnarleg arbeid skapt i noverande semester, basert på to delar:

  • Semesterrapport: Ein kort tekst som reflekterer over korleis du nærma deg den sjølvstendige studiopraksisen din denne semesteret, støtta av dokumentasjon av den kunstnarlege aktiviteten din.
  • 45-minutt munnleg vurdering:

a)10 minutt presentasjon om ditt sjølvinitierte kunstnarlege arbeid skapt i løpet av noverande semester.

b)35 minutt med spørsmål og kritisk tilbakemelding som rettar seg mot det du har skapt og refleksjon i høve til emnet sitt læringsutbytte.

Vurderingskriterium:

Utforsking

Fagkunnskap

Eksperimentering

Kommunikasjon og presentasjon

Samarbeid og sjølvstendig arbeid

Personleg og profesjonell utvikling

Karakterskala
Bestått / ikkje bestått.
Vurderingssemester
Vår. Det er ikkje mogleg å trekkje seg frå vurdering i dette emne, jf studieforskrifta § 8-2 (3).
Emneevaluering
Emnet evalueres hvert tredje år.
Programansvarleg
Programstyret har ansvar for fagleg innhald og oppbygging av studiet og for kvaliteten på studieprogrammet og alle emna.
Administrativt ansvarleg
Fakultet for kunst, musikk og design ved Kunstakademiet - Institutt for samtidskunst har det administrative ansvaret for emnet og studieprogrammet.