Kunstpraksis 4
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 20
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- ART210
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk og engelsk.
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
I det fjerde semesteret finjusterer du dei formelle, materielle og konseptuelle vala som styrer kunstpraksisen din, og viser auka evne til å setje arbeidet ditt i samanheng med relevante kjelder, referansar og etiske rammeverk.
Kunstemnane er utforma for å støtte den sjølvstendige kunstpraksisen din. Du utviklar sjølvinitierte kunstverk og prosjekt i dialog med hovudrettleiaren din og deltar i tillegg i komplementære aktivitetar som gruppekritikkar, kullmøter, utstillingar, seminar, refleksjonsøvingar og verkstader for utvikling av profesjonell praksis.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:
Kunnskap
- Vidareutvikle konseptuell resonnering i samband med kunstpraksisen din
- Identifisere samanhengar mellom idear og kunstnarlege prosessar
Ferdigheiter
- Styrke individuelt kunstnarleg språk gjennom utforsking og skaping
- Vise evne til å formidle dine eigne idear munnleg og skriftleg
Generell kompetanse
- Ta aktiv del i eige læring og samarbeid
- Utvikle sjølvinitierte kunstverk og prosjekt
- Reflektere kritisk over ditt eige arbeid og prosess, så vel som arbeidet til dine medstudentar
Fulltid/deltid
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Kunstemna (ART) er utforma for å støtte den individuelle kunstpraksisen din. Utviklinga av arbeidet ditt skjer i tett dialog med hovudrettleiaren din gjennom rettleiing, både individuelt og i grupper, som stimulerer utforsking og eksperimentering. Gruppekritikkar oppmuntrar deg til å finslipe dine reflekterande og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentane dine. Gruppekritikkar oppmuntrar studentane til å utvikla refleksjons- og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentar.
Studentane leverer ein individuell semesterplan som skisserer mål og foreslåtte aktivitetar. Desse aktivitetane må samsvara med læringsmåla for modulen og må godkjennast av hovudrettleiaren.
Sjølv om det vert lagt vekt på sjølvstendig utvikling, vert studentane oppmoda til å delta på førelesningar, presentasjonar, seminar og verkstader når det er tilgjengeleg. I tillegg til rettleiargruppeaktivitetar, møter studentane jamleg med sin årsklasse gjennom semesteret.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Deltaking på minimum fire møter med hovudrettleiar, individuelt og/eller i grupper
- Innsending av individuell semesterplan
Vurderingsformer
Mappevurdering. Ein heilskapleg vurdering av sjølvstendig kunstnarleg arbeid skapt i noverande semester, basert på to delar:
- Semesterrapport: Ein skriftleg utgreiing for kunstnarlege utviklinga di gjennom noverande semester, samt dokumentasjon av den kunstnarlege aktiviteten din.
- 45-minutt munnleg vurdering:
a) 10 minutt presentasjon om ditt sjølvinitierte kunstnarlege arbeid skapt i løpet av noverande semester.
b) 35 minutt med spørsmål og kritisk tilbakemelding som rettar seg mot det du har skapt og refleksjon i høve til emnet sitt læringsutbytte.
Vurderingskriterium:
Utforsking
Analyse
Fagkunnskap
Eksperimentering
Realisering
Kommunikasjon og presentasjon
Samarbeid og sjølvstendig arbeid
Personleg og profesjonell utvikling