Kunstpraksis 6 - Bachelorprosjekt
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 30
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- ART250
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk og engelsk.
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
I det siste semesteret fokuserer du på fullføringa av bachelorprosjektet ditt, som vert presentert i samanheng med ei gruppeavslutningsutstilling. Årskullet arbeider saman med planlegging og produksjon av utstillinga, og aktiverer ferdigheitene innan profesjonell praksis. For å støtte bachelorprosjektet ditt, avsluttar du og sender inn ein reflekterande tekst, som blir støtta av skrivebaserte aktivitetar.
Kunstemnane er utforma for å støtte den sjølvstendige kunstpraksisen din. Du utviklar sjølvinitierte kunstverk og prosjekt i dialog med hovudrettleiaren din og deltar i tillegg i komplementære aktivitetar som gruppekritikkar, kullmøter, utstillingar, seminar, refleksjonsøvingar og verkstader for utvikling av profesjonell praksis.
Læringsutbyte
Ved slutten av emnet skal kanidaten demonstrere:
Kunnskap
- Uttrykke sentrale tema, problemstillingar, verktøy, referansar, etiske dimensjonar og prosessar innan kunstpraksisen din
- Vise spesialistkunnskap og medvit om underliggande prinsipp
Ferdigheiter
- Kommunisere klart om di eiga kunstpraksis og relevante referansar, både munnleg og skriftleg
- Vise ferdigheit med teknikkar og tilnærmingar
- Identifisere og handtere eigne læringsbehov
- Arbeide målretta og sjølvstendig
- Vise evne til å samarbeide med medstudentar
- Begrunne kunstnariske val
Generell kompetanse
- Orientere praksisen din innanfor ein relevant kontekst og bruke kunnskapen om dette gjennom skriving
- Fullføre eit sjølvstendig kunstverk og presentere det i ein offentleg samanheng
Fulltid/deltid
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Undervisnings- og læringsmetodar KUNST-modulane fokuserer på den sjølvstendige kunstpraksisen til kvar enkelt student. Utviklinga av arbeidet skjer i tett dialog med studenten sin hovudrettleiar gjennom rettleiing, både individuelt og i grupper, som stimulerer utforsking og eksperiment. Gruppekritikkar oppmuntrar studentane til å utvikla refleksjons- og analytiske ferdigheiter i relasjon til arbeidet til medstudentar.
Tidleg i semesteret sender du inn ein individuell semesterplan som skisserer mål og foreslåtte aktivitetar. Desse aktivitetane må samsvarande med læringsmåla for modulen og må godkjennast av hovudrettleiaren din. Du presenterer i tillegg praksisen din i samanheng med eit gruppeseminar. Presentasjonane inkluderer dokumentasjon, kontekstuelle referansar og kritisk refleksjon.
Sjølv om vekta ligg på sjølvstendig utvikling, oppmodast du til å delta på førelesingar, presentasjonar, seminar og verkstader når det er mogleg. I tillegg til aktivitetane med rettleiargruppa di, møter du regelmessig med årskullet ditt gjennom heile semesteret.
Semesteret avsluttar med den offentlege presentasjonen av bachelorprosjektet ditt og innleveringa av bacheloroppgåva di.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Deltaking på minimum fire møter med hovudrettleiar, individuelt og/eller i grupper
- Deltaking på BA3-seminar
- Presentasjon av BA-prosjektet, vanlegvis i samanheng med avslutningsutstillinga
Vurderingsformer
Mappevurdering. Heilskapleg vurdering av bachelorprosjektet, basert på to delar:
- Skriftleg innlevering:
a) 1-side utstillingsomtale om ditt bidrag
b) Tekst på 2000 til 3000 ord som reflekterer, kontekstualiserer og analyserer bachelorprosjektet ditt
- Munnleg eksamen:
a) 20-minutters presentasjon av bachelorprosjektet ditt
b) 45 minutt med spørsmål og kritisk tilbakemelding som adresserer ditt kunstnarlege arbeid og refleksjonen din i relasjon til læringsutbytte.
Vurderingskriterium:
Utforsking
Analyse
Fagkunnskap
Eksperimentering
Realisering
Kommunikasjon og presentasjon
Samarbeid og sjølvstendig arbeid
Personleg og profesjonell utvikling