Organisk kjemi
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- FARM130
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk. Lærebøker er på engelsk
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Kandidaten har kunnskap om:
- grunnleggjande organisk nomenklatur,
- sentrale reaksjonsmekanismar innan organisk kjemi,
- sentrale omgrep innan isomeri.
Ferdigheiter
Kandidaten kan:
- anvende kunnskap om reaksjonar til organiske funksjonelle grupper på praktiske og teoretiske problemstillingar,
- anvende kunnskap om viktige framstillingsmåtar av organiske molekyl på praktiske og teoretiske problemstillingar innan kjemisk industri, farmasi, medisin og matvareindustri.
Generell kompetanse
Kandidaten:
- kan formidle sentralt fagstoff innan organisk kjemi,
- har innsikt i sentrale omgrep innan organisk kjemi i andre fagfelt som molekylærbiologi, biologi og medisin.
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Forelesning: 4 timer per veke i 14 veker
Kollokvieundervisning: 2 timar per veke i 12 veker.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
- Skriftleg, digital midtsemestereksamen (2 timar). Utgjer 30% av karaktergrunnlaget.
- Skriftleg, digital slutteksamen (4 timar). Utgjer 70% av karaktergrunnlaget
- Utfyllande eksamensregler:
1. Midtsemestereksamen og slutteksamen har berre gyldigheit i same semester som dei blir gjennomført.
2. I semester med undervisning: Studentar skal både avlegge midtsemestervurdering og avsluttande eksamen.
3. I semester utan undervisning: Studentane tek avsluttande eksamen, som då utgjer heile karaktergrunnlaget.
Karakterskala
Vurderingssemester
Litteraturliste
Emneevaluering
Studentane skal evaluere undervisninga i tråd med UiB og instituttet sitt kvalitetssikringssystem.
Oversikt over tidligere emneevalueringar: