Im/material Knowledge

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Utfyllande semesteromtale

Focus area: TEXTILES

Employing a Material Culture methodology, this module relates to the artistic research project [Beyond Heritage]. Through discourse, practical exploration and artistic expression ¿ the module will raise, and open discussion and interpretation of `immaterial¿ concepts surrounding textile cultures and objects.

The period will include lectures and discussions addressing the capacities of material culture to reveal and communicate diverse histories and narratives (including scientific, archaeological, political, and post-colonial perspectives) and broadly, contribute to notions of identity and status as part of a `social fabric.¿

Practical work will focus on the development and advancement of existing skills in the building and affecting of textiles, employing a range of approaches chiefly in printed/dyed, woven construction and coloration, but other methods (including knitting, stitching or manipulation) may be employed. Through tacit and cognitive experimentation, studio work will encourage thinking around appropriate techniques and methodologies, towards expression of individual voice.

Requirements: Participating students must have completed MEME101, MEME202, or PRO201.

Module leader: Tim Parry-Williams, Professor ¿ Textiles

Mål og innhald

Dette er eit prosjektbasert emne med fokus på permeabilitet i materie, der ein undersøkjer både materielle og immaterielle tilnærmingar til kunstnarisk uttrykk. Formar for kommunikasjon ¿ visuell, taktil, munnleg, skriftleg, performativ ¿ blir utforska, med særleg merksemd på både stilltiande og kognitiv kunnskap.

PRO-emna er utforma for å berike din kunstnarlege utvikling (som blir utforska i ART-emna) ved å aktivere ferdigheiter, koble faglege fellesskap og undersøke disiplinære avgrensingar. PRO-emnane gir deg moglegheit til å fokusere på eit spesifikt prosjekt tilknytt di eiga praksis innanfor ein kontekst gitt av emneansvarlige.

Læringsutbyte

Kunnskap:

  • Utvikle bevisstheit om relevante kjelder og praksisar

Ferdigheiter

  • Utforske strategiar som knyt konsept av immaterialitet og transformasjon til kunstnarleg praksis
  • Forbetre og utvide dine eigne ferdigheiter og metoder gjennom prosjektutvikling.

Generell kompetanse

  • Identifisere dine eigne læringsbehov knytt til fagområda
  • Utvikle og presentere nytt arbeid.

Fulltid/deltid

Fulltid.

Studiepoeng, omfang

10 studiepoeng.

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor.

Undervisningssemester

Vår.

Undervisningsstad

Campus Møllendal 61.
Krav til studierett

Opptak til Bachelorprogrammet i kunst.

Det er satt eit tak på 15 studentar som kan ta dette emnet og tilsvarande emnet på MA-nivå. I enkelte tilfelle kan emnet ha lågare eller høgre opptakstall, dersom faglege, organisatoriske eller pedagogiske grunnar tilseier det. Dette vil gå tydeleg frem i utfyllande semesteromtale.

Arbeids- og undervisningsformer

Undervisnings- og læringsmetodar kan inkludere:

  • Prosjektutvikling
  • Individuell utforsking
  • Gruppearbeid
  • Førelesingar
  • Presentasjonar
  • Gruppediskusjonar
  • Rettleiing
  • Tilvist litteratur
  • Skriveøvingar
  • Verkstadbasert instruksjon

Sjå utfyllande semesteromtale for detaljar spesifikke for dette semesteret.

Vurderingsformer

Innlevering av kunstnarleg arbeid, enten fysisk eller digitalt. Emneansvarlig spesifiserer dette i starten av semesteret.

Vurderingskriterium:

Utforsking

Fagkunnskap

Eksperimentering

Realisering

Samarbeid og sjølvstendig arbeid

Karakterskala
Bestått / ikkje bestått.
Vurderingssemester
Vår.
Emneevaluering
Emnet evaluerast kvar tredje semester jf UiB sitt kvalitetssystem.
Programansvarleg
Programstyret har ansvar for fagleg innhald og oppbygging av studiet og for kvaliteten på studieprogrammet med emner.
Administrativt ansvarleg
Faculty of Fine Art, Music and Design holds the administrative responsibility for the module and studyprogram.