Doing Time

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Utfyllande semesteromtale

Focus area: CERAMICS AND CLAY

This is a project-based module with a focus on time in relation to ceramics and clay. Engaging with process as form and reflecting on the lifespan of objects, we will use strategies of co-production, collaboration, and site-responsiveness to create artworks that are immersive, dialogue-based, and rooted in material realities. Together we will explore the relationship between time, site, and artist, looking to both historical and contemporary contexts and examples.

Module leader: Pauliina Pöllänen, Associate Professor ¿ Ceramics and Clay

Mål og innhald

Dette er eit prosjektbasert emne med fokus på tid i relasjon til kunstnariske prosessar, der ein utforskar ein eller fleire perspektiv som treig tid, akselerert tid, ikkje-lineær tid, fanga tid, geologisk tid, osv. Det vert lagt vekt på moglegheitene for tidsrom og tidsignaturar i eit kunstverk; historia til dei materielle komponentane, prosessen med å skape det i kunstnaren sine hender, rytmen i sirkulasjonen og formidlinga, politikken i absorberinga inn i ein kulturell kontekst.

PRO-emna er utforma for å berike din kunstnarlege utvikling (som blir utforska i ART-emna) ved å aktivere ferdigheiter, koble faglege fellesskap og undersøke disiplinære avgrensingar. PRO-emnane gir deg moglegheit til å fokusere på eit spesifikt prosjekt tilknytt di eiga praksis innanfor ein kontekst gitt av emneansvarlige.

Læringsutbyte

Kunnskap:

  • Utvikle medvit om relevante kjelder og praksisar

Ferdigheiter

  • Utvikle nye ferdigheiter knytt til tidsorienterte prosessar i kunstverk
  • Forbetre og utvide dine eigne ferdigheiter og metoder gjennom prosjektutvikling.

Generell kompetanse

  • Identifisere dine eigne læringsbehov knytt til fagområda
  • Utvikle og presentere nytt arbeid.

Studiepoeng, omfang

10 studiepoeng.

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor.

Undervisningssemester

Vår.

Undervisningsstad

Campus Møllendal 61.
Krav til studierett

Opptak til Bachelorprogrammet i kunst.

Det er satt eit tak på 15 studentar som kan ta dette emnet og tilsvarande emnet på MA-nivå. I enkelte tilfelle kan emnet ha lågare eller høgre opptakstall, dersom faglege, organisatoriske eller pedagogiske grunnar tilseier det. Dette vil gå tydeleg frem i utfyllande semesteromtale.

Arbeids- og undervisningsformer

Undervisnings- og læringsmetodar kan inkludere:

  • Prosjektutvikling
  • Individuell utforsking
  • Gruppearbeid
  • Førelesingar
  • Presentasjonar
  • Gruppediskusjonar
  • Rettleiing
  • Tilvist litteratur
  • Skriveøvingar
  • Verkstadbasert instruksjon

Sjå utfyllande semesteromtale for detaljar spesifikke for dette semesteret.

Vurderingsformer

Innlevering av kunstnarleg arbeid, enten fysisk eller digitalt. Emneansvarlig spesifiserer dette i starten av semesteret.

Vurderingskriterium:

Utforsking

Fagkunnskap

Eksperimentering

Realisering

Samarbeid og sjølvstendig arbeid

Karakterskala
Bestått / ikkje bestått.
Vurderingssemester
Vår.
Emneevaluering
Emnet evaluerast kvar tredje semester jf UiB sitt kvalitetssystem.