Of Course!

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Utfyllande semesteromtale

Focus area: PAINTING / VIDEO / PHOTOGRAHY / SCULPTURE / INSTALLATION

Much of our inherited knowledge, traditions, and histories of representation come through the history of paintings; they fill our imaginations, show us a world full of ideas, memories and identity. How do these traditions still shape what we see and how we represent our worlds today?

Let¿s take a closer look at these histories and specifically at our personal and cultural relationship to this idea that gets called ¿landscape,¿ which is full of wonderful representations of individual and national identities and yet also produces a contemporary trauma with problematic consequences. Let¿s talk about and explore landscape + memory, nature + symbolism, biological human nature, romanticism and technology at a point where the personal meets the cultural. Let¿s take a closer look at the myths, memories, and obsessions that underlie our interaction with landscape/nature and (of course!) ask how these inform your art making and the way in which we, in turn, shape a broader relationship to landscape and nature.

The module focus on your own evolving studio-based activities through individual tutorials, small studio seminars, presentations, and a collective final event/exhibition.

Module leader: Duncan Higgins, Professor II.

Mål og innhald

Dette er eit prosjektbasert emne som søkjer å utfordre og rokke ved det vi veit, det vi trur vi veit, og det vi går ut frå som opplagt. Sentralt i emne sin utforsking er felles forestillingsverder, kunnskapssystem og tru, og sjølve naturen av eit `kunstemne/course' (sjølvsagt!).

PRO-emna er utforma for å berike din kunstnarlege utvikling (som blir utforska i ART-emna) ved å aktivere ferdigheiter, koble faglege fellesskap og undersøke disiplinære avgrensingar. PRO-emnane gir deg moglegheit til å fokusere på eit spesifikt prosjekt tilknytt di eiga praksis innanfor ein kontekst gitt av emneansvarlige.

Læringsutbyte

Kunnskap:

  • Utvikle medvit om relevante kjelder, diskursar og praksisar

Ferdigheiter

  • Forbetre og utvide dine eigne ferdigheiter og metoder gjennom prosjektutvikling.

Generell kompetanse

  • Kritisere og reformuler tidlegare kunnskap
  • Identifisere dine eigne læringsbehov knytt til fagområda
  • Utvikle og presentere nytt arbeid.

Studiepoeng, omfang

10 studiepoeng.

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor.

Undervisningssemester

Vår.

Undervisningsstad

Campus Møllendal 61.
Krav til studierett

Opptak til Bachelorprogrammet i kunst.

Det er satt eit tak på 15 studentar som kan ta dette emnet og tilsvarande emnet på MA-nivå. I enkelte tilfelle kan emnet ha lågare eller høgre opptakstall, dersom faglege, organisatoriske eller pedagogiske grunnar tilseier det. Dette vil gå tydeleg frem i utfyllande semesteromtale.

Arbeids- og undervisningsformer

Undervisnings- og læringsmetodar kan inkludere:

  • Prosjektutvikling
  • Individuell utforsking
  • Gruppearbeid
  • Førelesingar
  • Presentasjonar
  • Gruppediskusjonar
  • Rettleiing
  • Tilvist litteratur
  • Skriveøvingar
  • Verkstadbasert instruksjon

Sjå utfyllande semesteromtale for detaljar spesifikke for dette semesteret.

Vurderingsformer

Innlevering av kunstnarleg prosjekt, enten fysisk eller digitalt. Emneansvarlig spesifiserer dette i starten av semesteret.

Vurderingskriterium:

Utforsking

Fagkunnskap

Eksperimentering

Realisering

Samarbeid og sjølvstendig arbeid

Karakterskala
Bestått / ikkje bestått.
Vurderingssemester
Vår.
Emneevaluering
Emnet evaluerast kvar tredje semester jf UiB sitt kvalitetssystem.