Empiriske bidrag til grunnleggjande perspektiv i arbeids- og organisasjonspsykologi

Lågaregradsemne

Emnebeskrivelse

Mål og innhald

Mål:

Emnet har som mål å styrke studentane sin kompetanse i å sette seg inn i, presentere, kritisk vurdere og diskutere vitskapelege tekstar med utgangspunkt i viktige teoriar innan arbeids- og organisasjonspsykologi.

Emnet skal formidle kritisk forståing for strukturen og innhald i vitskapelige tekstar innan nyare teoretiske, metodiske og empiriske bidrag.

Innhald:

Aktuelle tema vil kunne være Krav-Kontroll Modellen, Jobbkarakteristikamodellen, Michigan Modellen, Selvbestemmelsesteorien, Innsats-Belønnings Modellen, Jobbkrav-ressurs-modellen, Kognitiv aktiveringsteori for stress (CATS) osv.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskapar

Studenten...

  • har kunnskapar om oppbygginga og strukturen i vitskaplege artiklar om mediering/moderering

Ferdigheiter

Studenten...

  • kan sette seg inn i og legge fram, diskutere og kritisk vurdere vitskapelege tekstar innan fagfeltet arbeids- og organisasjonspsykologi som bruker mediering/moderering

Generell kompetanse

Studenten...

  • har kritisk forståing for innhaldsmessige, strukturelle, statistiske og retoriske grep i vitskapelige tekstar

Studiepoeng, omfang

5

Studienivå (studiesyklus)

Bachelor

Undervisningssemester

Vår

Undervisningsstad

Bergen
Krav til forkunnskapar
PSYK111, PSYK112, PSYK113, PSYK114, PSYK110, PSYK106 eller tilsvarande
Tilrådde forkunnskapar
Ingen
Studiepoengsreduksjon
Ikkje aktuelt
Krav til studierett

Emnet krev studierett på bachelorprogrammet i arbeids- og organisasjonspsykologi.

Det kan eventuelt bli tatt opp internasjonale studentar etter søknad.

Arbeids- og undervisningsformer
  • Seminar med organiserte studentframlegg og drøftingar
  • Undervisning blir gitt i tre førelesingar på til saman åtte timar, sju seminar på to timar i gruppar, og eit seminar kor studentane held ein kort presentasjon
Obligatorisk undervisningsaktivitet
  • Aktiv deltaking på seminar
  • Artikkellesing og gruppearbeid som førebuing til studentstyrt undervising
  • Presentasjon av gitt vitskapeleg tekst og leiing av gruppe og plenumsdiskusjon av gitte tekster.
Vurderingsformer

I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer: Deltaking.

Studentane si deltaking, presentasjon og diskusjon i seminargruppene vil bli fortløpande evaluert. Studentar som har oppfylt arbeidskrava som gjeld for emnet, vil få bestått resultat i emnet

Karakterskala
Ved sensur av emnet nyttast karakterskalaen Bestått/Ikkje bestått
Vurderingssemester
Vår
Litteraturliste
Litteraturlista vil vere klar innan 01.07. for haustsemesteret og 01.12 for vårsemesteret.
Emneevaluering
Emnet vert evaluert i tråd med Det psykologiske fakultet sine rutinar for deltakande evaluering og UiB sitt kvalitetssikringssystem.
Hjelpemiddel til eksamen
Ikkje aktuelt
Programansvarleg
Institutt for samfunnspsykologi
Emneansvarleg
Institutt for samfunnspsykologi
Administrativt ansvarleg
Det psykologiske fakultet
Institutt
Institutt for samfunnspsykologi