Empiriske bidrag til grunnleggjande perspektiv i arbeids- og organisasjonspsykologi
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- PSYK210
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Engelsk/Norsk
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Mål:
Emnet har som mål å styrke studentane sin kompetanse i å sette seg inn i, presentere, kritisk vurdere og diskutere vitskapelege tekstar med utgangspunkt i viktige teoriar innan arbeids- og organisasjonspsykologi.
Emnet skal formidle kritisk forståing for strukturen og innhald i vitskapelige tekstar innan nyare teoretiske, metodiske og empiriske bidrag.
Innhald:
Aktuelle tema vil kunne være Krav-Kontroll Modellen, Jobbkarakteristikamodellen, Michigan Modellen, Selvbestemmelsesteorien, Innsats-Belønnings Modellen, Jobbkrav-ressurs-modellen, Kognitiv aktiveringsteori for stress (CATS) osv.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten...
- har kunnskapar om oppbygginga og strukturen i vitskaplege artiklar om mediering/moderering
Ferdigheiter
Studenten...
- kan sette seg inn i og legge fram, diskutere og kritisk vurdere vitskapelege tekstar innan fagfeltet arbeids- og organisasjonspsykologi som bruker mediering/moderering
Generell kompetanse
Studenten...
- har kritisk forståing for innhaldsmessige, strukturelle, statistiske og retoriske grep i vitskapelige tekstar
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Emnet krev studierett på bachelorprogrammet i arbeids- og organisasjonspsykologi.
Det kan eventuelt bli tatt opp internasjonale studentar etter søknad.
Arbeids- og undervisningsformer
- Seminar med organiserte studentframlegg og drøftingar
- Undervisning blir gitt i tre førelesingar på til saman åtte timar, sju seminar på to timar i gruppar, og eit seminar kor studentane held ein kort presentasjon
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Aktiv deltaking på seminar
- Artikkellesing og gruppearbeid som førebuing til studentstyrt undervising
- Presentasjon av gitt vitskapeleg tekst og leiing av gruppe og plenumsdiskusjon av gitte tekster.
Vurderingsformer
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer: Deltaking.
Studentane si deltaking, presentasjon og diskusjon i seminargruppene vil bli fortløpande evaluert. Studentar som har oppfylt arbeidskrava som gjeld for emnet, vil få bestått resultat i emnet