Personelloppfølging etter kritiske hendinger
Masteremne
- Studiepoeng
- 15
- Undervisningssemester
- Haust, Vår
- Emnekode
- PSYK654
- Talet på semester
- 1
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Personelloppfølging etter kritiske hendelser er ment å være ei valfri blokk i Erfaringsbasert Master i Krise og Katastrofepsykologi og tek sikte på å gje ei spesialisert innsikt i å kunna kjenne igjen og vurdera stressreaksjonar og kunne gjennomføra aktiv personellomsorg.
Emnet skal formidla inngåande kunnskap om betydninga av forebyggande arbeid, tidleg intervensjon, organisering og tilrettelegging av personellomsorg. Presentera metodikk og verktøy som gir studentane moglegheit til å planlegga og gi aktiv personelloppfølging. Gi grunnlag for å vurdere kva som bør bli vist vidare til andre profesjonell instansar.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten ..
- har inngåande kunnskap om utvikling og forløp av akutte og langvarige reaksjonar hos personell som opplever alvorlege kriser
- har overordna forståing av personalomsorg som forskingsfelt og anvendt kunnskapsområde
- har avansert kunnskap om strategiar og teoriar for å planlegge, organisere, implementere og evaluere individretta tiltak for personalomsorg
- kjenner ulike døme på kort- og langsiktige tiltak og strategiar som nyttast i praksisfeltet
- har inngåande forståing av verdien av deltaking og medverknad i planlegging, implementering og evaluering av psykososial støtte etter traumatiske hendingar
Ferdigheiter
Studenten ..
- kan forstå og vurdera naturlege stressreaksjonar og risikofaktorar hos personell som har vært eksponert for potensielt traumatiserande hendingar
- kan anvende kunnskapen sin til å identifisere og påverke somatiske, emosjonelle og atferdsmessige reaksjonar på traumatiske hendingar
- kan, med utgangspunkt i krise og katastrofepsykologisk kunnskap, organisere mottak, mobilisere psykososial støtte og enkle psykososiale tiltak for å ivareta personell etter en krise.
Generell kompetanse
Studenten ..
- kan analysere faglege problemstillingar, argumentere og forstå fenomen og reaksjonar på grunnlag av forsking og døme frå praksisfeltet.
- Kan anvende fagkunnskap og bidra i tverrfaglege grupper og er oppmerksam på avgrensingar i eige kunnskapsgrunnlag
- kan kommunisera om faglege problemstillingar med andre fagpersonar og ulike yrkesgrupper i praksisfeltet
- vil meistre teamarbeid, tverrfagleg og tverrsektorelt samarbeid under kriser og katastrofar.
- kan vurdere, bruke og kommunisere informasjon på en etisk måte
Fulltid/deltid
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- 80% obligatorisk deltaking på samlingar, det vil sei deltaking på minimum 3 av 4 samlingar.
- Mellom samling 2 og 3 er det obligatoriske innleveringoppgåve på ca. 750 ord (+/-10%) som må godkjennast før eksamen kan gjennomførast.