Profilering
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- VIS234
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk og engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Emnet skal studentane fordjupe seg i grafisk profilering.
Med utgangspunkt i ein gitt designbrief skal studentane jobbe i grupper med konseptutvikling og produksjonsforslag for ein tenkt oppdragsgjevar. I tillegg til den heilskaplege visuelle utforminga vil det leggjast vekt på korleis gruppa organiserer og handterer prosjektstyring, og jobbar strategisk. Aktuelle kommunikasjonsflater og identitetsskapande element kan omfatte trykksaker og digitalt materiale, typografi, vegfinning, foto/video og web.
Studentar i studieretninga Visuell kommunikasjon kan velgje enten dette emne, eller VIS235 Illustrasjon.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte:
Kunnskap
- Har kjennskap til prinsipp for visuell identitet og grafisk profilering.
- Har kjennskap til teoriar for visuell identitetsskaping og merkevarebygging.
- Har grunnleggjande kjennskap til prinsipp og system for vegfinning.
Ferdigheiter:
- Kan nytte og forhalde seg til ein designbrief i eit designprosjekt.
- Kan nytte og reflektere over faguttrykk knytte til visuell identitet og grafisk profilering.
Generell kompetanse:
- Kan handtere eit oppdragsbasert designprosjekt.
- Kan organisere prosjektarbeid i gruppe.
- Kan jobbe analytisk og kritisk med planlegging og gjennomføring.
Fulltid/deltid
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Eksempel på undervisnings- og arbeidsformer i emnet:
- Gruppearbeid
- Prosjektarbeid
- Førelesing
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Muntleg presentasjon.
(ved godkjent har studenten rett til vurdering i emnet).
Vurderingsformer
Mappevurdering. Mappa skal innehelde:
- dokumentasjon av visuell profil og designprosess
- refleksjonsnotat (refleksjon over læringsutbytte)