Nyhetsarkiv for Institutt for pedagogikk
Førsteamanuensis ved Institutt for pedagogikk, Astrid Tolo, er medforfattar på rapporten BALANCING TRUST AND ACCOUNTABILITY? The Assessment for Learning Programme in Norway. Dette er ein case studie som inngår i det OECD/CERI initierte prosjektet "Governing complex education systems".
- september 2024 (1)
- august 2024 (2)
- april 2024 (1)
- mars 2024 (1)
- januar 2024 (1)
- november 2023 (1)
- juni 2023 (1)
- mars 2023 (1)
- april 2022 (1)
- februar 2022 (1)
- desember 2021 (1)
- oktober 2021 (1)
- juni 2021 (1)
- mars 2021 (1)
- november 2020 (2)
- april 2020 (1)
- august 2019 (1)
- april 2019 (1)
- mars 2019 (1)
- oktober 2018 (1)
- april 2018 (1)
- februar 2018 (1)
- november 2017 (1)
- april 2017 (1)
- februar 2017 (3)
- desember 2016 (1)
- oktober 2016 (1)
- september 2016 (2)
- april 2016 (1)
- januar 2015 (1)
- oktober 2014 (2)
- mai 2014 (2)
- april 2014 (2)
- februar 2014 (2)
- september 2013 (1)
- februar 2013 (1)