Nyhetsarkiv for Institutt for pedagogikk
I dag er skoler utsatt for en stadig økende forventning om å drive forsknings- og utviklingsarbeid for å forbedre sitt undervisningstilbud. Hvilken kunnskap lærere trenger for å undervise bedre, er det
imidlertid ikke enighet om.
- september 2024 (1)
- august 2024 (2)
- april 2024 (1)
- mars 2024 (1)
- januar 2024 (1)
- november 2023 (1)
- juni 2023 (1)
- mars 2023 (1)
- april 2022 (1)
- februar 2022 (1)
- desember 2021 (1)
- oktober 2021 (1)
- juni 2021 (1)
- mars 2021 (1)
- november 2020 (2)
- april 2020 (1)
- august 2019 (1)
- april 2019 (1)
- mars 2019 (1)
- oktober 2018 (1)
- april 2018 (1)
- februar 2018 (1)
- november 2017 (1)
- april 2017 (1)
- februar 2017 (3)
- desember 2016 (1)
- oktober 2016 (1)
- september 2016 (2)
- april 2016 (1)
- januar 2015 (1)
- oktober 2014 (2)
- mai 2014 (2)
- april 2014 (2)
- februar 2014 (2)
- september 2013 (1)
- februar 2013 (1)