Forskergrupper
Publikasjoner
2024
- Zeiss, Daniel Horst; Amundstuen, Linda; Kjome, Reidun Lisbet Skeide et al. (2024). ENHANCING PHARMACY EDUCATION: A COLLABORATIVE APPROACH BETWEEN PEDAGOGY EXPERTS AND PHARMACY EDUCATORS . (ekstern lenke)
- Erdal, Hilde; Berge, Line Iden; Kjome, Reidun Lisbet Skeide et al. (2024). Student centered pedagogy improves academic writing skills in 1st semester pharmacy students. . (ekstern lenke)
Se en full oversikt over publikasjoner i Cristin
Alfarah, M., & Bosco, A. (2018). Using Facebook and WhatsApp in Rebuilding the Education in Areas Affected by Armed Conflicts: The Syrian Case. REICE. Revista Iberoamericana Sobre Calidad, Eficacia y Cambio En Educación, 16(4), 45–62. http://doi.org/10.15366/reice2018.16.4.003
Alfarah, M., & Bosco, A. (2016). The role of ICTs in rebuilding education in areas affected by armed conflicts: The Syrian case. In EDULEARN16 Proceedings (pp. 6325–6331). IATED Academy.
Prosjekter
I dette prosjektet, gjennom aktiv undervisning, forskning og evaluering skal farmasistudentene bli:
Fortrolig med refleksjon og kunne benytte verdier aktivt
I stand til å kommunisere effektivt
I stand til å være nytenkende og løsningsfokusert
I stand til å gjenkjenne sammenhenger (mellom emneinnhold og arbeidsliv)
Les mer om projekten her: www.fremfarm.com