Spørreskjema til alle administrative ansatte
I uke 49 får alle ansatte i sentraladministrasjonen tilsendt et spørreskjema på e-post fra Prosjekt Tjenesteutvikling. Husk svarfrist fredag 14.desember.
Prosjekt Tjenesteutvikling
Hovedinnhold
Vi oppfordrer alle til å svare på denne undersøkelsen - vi trenger dine innspill!
Spørreundersøkelsen er en del av kartleggingsarbeidet som Prosjekt tjenesteutvikling nå skal i gang med.
Spørsmålene handler blant annet om:
- Dine arbeidsoppgaver og aktiviteter
- Hvordan arbeidsplassen din fungerer for deg i forhold til oppgaveløsing og samhandling med andre.
- Tilfredshet og fysisk tilrettelegging av kontor/arbeidsplass
Resultatene fra denne spørreundersøkelsen vil blant annet danne informasjonsgrunnlag for videreutvikling av tjenestene i sentraladministrasjonen, og gi arkitektene et utgangspunkt for utformingen av Nygårdsgaten 5.
Resultatene fra undersøkelsen vil også bli presentert for alle ansatte i januar 2019.
Du finner mer informasjon om kartleggingsprosessen og Prosjekt Tjenesteutvikling på prosjektets nettsider.
Benytt anledningen – Si din mening!