Prosjekt Tjenesteutvikling
Digital POP-UP verksted: Brukerinnsikt
En evig forstå-seg-på-er? Lær heller innsikt i brukerens behov!
Foto/ill.:
Renate Paulsen / UiB
Hovedinnhold
Dette digitale Pop-up verkstedet gir deg praktisk erfaring med og innsikt i hvorfor det er viktig å bruke tid på å lytte og forstå brukerbehovene, -frustrasjonene og hva de skulle ønske var enklere, for å kunne gi brukere en bedre opplevelse og utvikle de gode løsningene.
Målgruppe:
Administrativt ansatte ved UiB
Praktisk info:
- Et verksted varer i 75 min
- Det er 5 plasser per kurs
- Det er 2 fasilitatorer som vil fasilitere kurset
- I forkant av verkstedet må du laste ned Microsoft Whiteboard. Se veiledning for nedlastning her.
Påmelding
Noter deg tidspunktet, du vil få innkalling til Teams-møte dagen før kursstart.
OBS: Begrenset antall plasser! Dersom enkelte tider er borte fra skjemaet er dette verkstedet fulltegnet.
Oversikt over verkstedene - velg tidspunkt
Tema | Hvor | Når | Klokkeslett |
Brukerinnsikt | Microsoft Teams | Mandag 25.05.20 | 12:15-13:30 |
19.05.2020