Digitalisering i Helse: Digitaliseringsprosjekt og implementering
Masteremne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- DIGHEL633
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Læringsutbyte
Studentane skal ved avslutta emne ha følgande læringsutbytte:
Kunnskapar om:
- Inngåande kunnskap om prosjektmetodikk og prosjektteori med vekt på behovskartlegging, planlegging, gjennomføring og gevinstrealisering
- kan anvende kunnskap om ulike roller og styringsstruktur i digitaliseringsprosjekt
- kan anvende kunnskap om metodar for systematisk brukerinvolvering
- Inngåande kunnskap om risikovurderingar i prosjekt
- regler og moglegheiter i anskaffelseprosesser
- anvende kunnskap om implementeringsteorier, implementeringsstrategier og overgang frå prosjekt til drift
Ferdigheiter til å:
- Anvende prosjektmetodikk for planlegge, gjennomføre og evaluere eit digitaliseringsprosjekt¿
- Identifisere og adressere hemmare og fremmere i implementeringsprosjekt¿
Generell kompetanse til å:
- Anvende sine kunnskapar om og ferdigheiter i digitaliseringsprosjekter
- Anvende sine kunnskapar om og ferdigheiter i å adresse hemmere og fremmere i¿ implementeringsprosjekt.
- Kan delta inn i ulike faser i digitaliseringsprosjekter i helsesektoren
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Undervisningsstad
Krav til forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Målgruppa for utdanningstilbodet er helsepersonell, leiarar, superbrukara, systemansvarlege, sikkerheitsansvarlege, prosjektmedarbeidarar og gründerar i både offentleg og privat sektor. Tilbodet skal være relevant for leiarar og medarbeidarar med eit bredt spekter av fagområdet og yrkesfunksjoner i primærhelsetenesta, spesialisthelsetenesta og private helsetenestetilbydarar, som er alle involvert i og berørt av den gjennomgripande digitaliseringa som skjer i helsesektoren.
Gjennomført og bestått emnet DIGHEL630
Arbeids- og undervisningsformer
Læring vil foregå via ein kombinasjon av undervisning, case diskusjonar og bruk av oppgåver der studentane bruker sin profesjonelle bakgrunn i arbeidet med ulike tema.
Undervisinga kombinerer forelesingar og oppgåveløysing i mindre grupper, og studentane sine erfaringar brukast aktivt som ein ressurs i undervisinga. Det blir brukt arbeids- og undervisningsformer som legg til rette for studentaktivitet, med vekt på at studentane sjølv bruker eigne behov dei ønsker å gjennomføre som eit prosjekt. Studentane jobbar på eigenhand og i mindre grupper med nettbaserte læringsaktivitetar, som inkluderer arbeid knytt til å sjå undervisingsvideoar, lese litteratur, løyse oppgåver og reflektere rundt relevante problemstillingar henta frå eigen organisasjon eller jobbrolle.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Studentane skal, gjennomføre og levere caseoppgaver, gi kvarandrevurdering og gjennomføre quiz.
Obligatoriske krav blir vurdert til "godkjent / ikkje godkjent".