Det medisinske fakultet
Arrangement

2. Forskningsdag ved Det medisinske fakultet

Det medisinske fakultet ønsker forskere og ansatte velkommen til et heldagsmøte dedikert til forskning ved våre fem institutter.

Forskningsdag Det medisinske fakultet 18.juni EITRI
.

For andre gang skal Forskningsdagen være en arena hvor forskere fra fakultetets fem institutter viser frem sin forskning, finner felles interesser og nye samarbeidspartnere. Vi ønsker å bli kjent med både de etablerte gruppene og nye og unge forskere. Årets tema er kunnskapsvalorisering i krysningspunktet mellom klima, miljø og helse.

Program: Programmet for 2024 skal utvikles av unge forskere ved UiBdoc.

Deltakere: dette er et internt arrangement, åpent for alle ansatte ved Det medisinske fakultet samt tilknyttede ph.d.-kandidater og postdoktorer.

Påmelding: Påmelding til forskningsdag ved Det medisinske fakultet / Registration for the Research Day at the Faculty of Medicine 2024 (uib.no) Frist 28. mai 2024.