Plastnettverket
Konferanse

Bli med på Hold Norge Rent-konferansen

Årets Hold Norge Rent-konferanse handler om frivillig plastrydding. Plastnettverket ved UiB sponser billetter til 10 studenter som ønsker å være med på konferansen. Meld deg på her!

Plastrydding
Illustrasjonsfoto fra en tidligere plastryddeaksjon i regi av UiB.
Ole M. Kvamme, UiB

I 2024 arrangeres Hold Norge Rent-konferansen i Bergen 7.–8. mai. I samarbeid med Bergen og Omland Friluftsråd vil Hold Norge Rent løfte frem viktige oppryddingsinitiativer og belyse sentrale temaer knyttet til frivillig opprydding. Velkommen til Norges viktigste møteplass om forsøpling!

Plastnettverket ved UiB sponser 10 billetter til studenter som ønsker å være med på konferansen. Billettene gjelder på konferansedagen 7. mai.

NB: Det er førstemann til mølla! Få dine gratis billetter ved å melde deg på via dette skjemaet.

Arrangementet finner sted på Grand Hotel Terminus, Bergen sentrum, fra klokken 09-16.

På programmet står en rekke engasjerte personer og organisasjoner som deler sin kunnskap og erfaring for å lære av hverandre og inspirere til handling. Konferansier er Kenneth Bruvik, en ildsjel innenfor bærekraft og kampen mot forsøpling.

Programmet foregår på norsk.

I løpet av konferansedagen serveres det lunsj, det avholdes en debatt om fremtidens rydding og miljøprisen Gullklypa deles ut.