Rektoratet
Digitalisering

Nasjonal konferanse: Digitalisering i høyere utdanning 2024

Nasjonal konferanse for digitalisering i høyere utdanning 2024 arrangeres torsdag 7. november i Universitetsaulaen i Bergen. Følg med for informasjon om program og påmelding.

Blå bakgrunn og hvit tekst som leser: Nasjonal konferanse for digitalisering i høyere utdanning.
Digitaliseringskonferansen for høyere utdanning 2024 arrangeres av Universitetet i Bergen i samarbeid med Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse og Sikt.
UiB

For syvende gang arrangerer Universitetet i Bergen i samarbeid med Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse og Sikt Nasjonal konferanse for digitalisering i høyere utdanning.

Programmet lanseres mot sommeren 2024 og påmeldingen åpner i august. Følg med på disse sidene for mer informasjon.

Praktisk

Konferansen vil finne sted i Universitetsaulaen, i sørfløyen av Universitetsmuseet i Bergen. Adresse: Muséplassen 3.

Vi arrangerer også en mottakelse kvelden før konferansen, onsdag 6. november.

Du kan se et et opptak fra konferansen i 2023 ved å følge denne lenken.

Vel møtt i Bergen i november 2024!

Tidligere konferanser: