Beredskap for helsekriser: ei multidisiplinær tilnærming
Masteremne
- Studiepoeng
- 3
- Undervisningssemester
- Haust
- Emnekode
- ELMED328
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Engelsk
- Ressursar
- Timeplan
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Læringsutbyte
Etter fullført kurs kan studenten:
Kunnskap:
Studenten kan:
- forstå kompleksiteten og usikkerheita i utvikling av bevis rundt helsekriser slik som COVID-19 pandemien
- forstår behovet for ulike disiplinar, metodar, prosessar og interessentar i forskings- og utdanningsprosjekt relatert til helsekriser.
- kan bidra til utviklinga av ny tverrfagleg kunnskap, nye teoriar, metodar, tolkingar og former for dokumentasjon på feltet.
Ferdigheiter:
Studenten:
- Kan formulere komplekse problem, forskingsspørsmål og vitskapleg og/eller kunstnarleg utviklande arbeid ved å ta i bruk ulike perspektiv
- kan vere del av forsking og utdanning, og/eller kunstnarisk forsking av høg internasjonal standard
- kan handtere komplekse akademiske spørsmål og utfordre allereie etablert kunnskap og praksis i feltet
Generell kompetanse:
Studenten:
- Kan identifisere nye relevante etiske problemstillingar og utarbeide forskingsarbeid med høg vitskapleg integritet
- Kan argumentere for komplekse tverrfaglege oppgåver og prosjekt
- kan oppdage behovet for, sette i gong og utøve innovasjon innan feltet
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Krav til forkunnskapar
Fullført 6. semester medisin.
Masterstudie i forløp, eller fullført bachelorgrad tilsvarande opptakskrav til masterprogram
Gode engelskkunnskapar, både skriftleg og munnleg
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
- Undervisning, inkludert Case-basert læring (CBL) og Team-basert læring (TBL), fulle dagar i ei veke.
- Gruppearbeid basert på tidlegare definerte øvingar kvar ettermiddag, og arbeid med individuelle oppgåver
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- 80% oppmøteplikt på praktiske sesjonar som gruppearbeid
- godkjent gruppearbeid, inkludert presentasjon
- elektronisk kursevaluering
- Ph.D.-kandidatar må også levere og få godkjent essay (SDG928)
Vurderingsformer
Presentasjon i grupper
(For Ph.D.-kandidatar er det essay i tillegg (3000 ord))