Ulike perspektiv på sentrale helseutfordringer, del 2
Masteremne
- Studiepoeng
- 10
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- UPSH302
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Norsk
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Mål
Studenten skal tileigne seg inngåande kunnskap om sentrale helseutfordringar i dagens Norge, samt innsikt i korleis bruk av ulike teoretiske tradisjonar bidrar til ulik kunnskap om desse utfordringane. Målet er å styrke studentenes kritiske refleksjon om ulike kunnskapstradisjoners betydning for og innflytelse i feltet helse og samfunn.
Innhald
Emnet gir innsikt i et utvalg komplekse utfordringar som arbeid med ein aldrande befolknings helse Sosial ulikskap i helse og brukermedverknad vert og fokusert.
Emnet inkluderer vidare ei fordjuping i ulike teoritradisjonar - med vekt på eit naturvitskapleg-, samfunnsvitskapleg- og fenomenologisk perspektiv. Korleis forskning med bruk av ulike teoritradisjonar har implikasjonar for utvikling av- og gyldigheit i vitskapleg kunnskap vert diskutert.
Læringsutbyte
KUNNSKAPER
Studenten har:
- Inngående kunnskap om sentrale omgrep og problemfelt om arbeid og helse og ei aldrande befolkning.
- Inngående kunnskap om sentrale omgrep og problemfelt knytt til ulikskap i helse og brukermedverkning.
- Innsikt i korleis bruk av ulike teoretiske tradisjonar - med vekt på eit naturvitskapleg-, samfunnsvitskapleg- og fenomenologisk perspektiv - genererer ulike typar kunnskap innan forskingsfeltet helse og samfunn
FERDIGHEITER
Studenten kan:
- Identifisere kunnskap og kunnskapsbehov som har betydning for å forstå og møte komplekse helseutfordringar i dagens Norge
- Formidle kunnskap innan felta arbeid og helse og ein aldrande befolkning med vekt på brukermedverknad og ulikskap i helse
- Diskutere korleis sentrale helseutfordringar kan belysast frå ulike teoretiske perspektiv. ( for å kunne forstå den enkelte og grupperingar i samfunnet)
GENERELL KOMPETANSE
Studenten kan:
- Reflektere rundt kompleksiteten i helseutfordringar i Norge i dag
- Reflektere kritisk rundt korleis bruk av forskjellige teoretiske tradisjonar gir grunnlag for produksjon av ulik forskingsbasert kunnskap innan feltet helse og samfunn
Studiepoeng, omfang
Studienivå (studiesyklus)
Undervisningssemester
Krav til forkunnskapar
Tilrådde forkunnskapar
Studiepoengsreduksjon
Krav til studierett
Arbeids- og undervisningsformer
Studentaktiviserande undervisings- og arbeidsformer vert nytta:
- Korte førelesingar med studentførebuande/student-aktiviserande element
- Seminar med munnlege framlegg og diskusjon
- Sjølvstudium med djup lesing
Det er forventa at alle studentar møter opp og deltek aktivt i undervisninga. Kvar student har ansvar for eiga læring og for å bidra til gruppa sitt læringsmiljø.
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- Deltaking i gruppeoppgåve
- Munnleg presentasjon i forbindelse med gruppeoppgåve
Godkjende obligatoriske aktivitetar er gyldige i tre semester.
Vurderingsformer
- Individuell skriftleg oppgåve