Institutt for sosialantropologi
Bachelor- og masterseremonien 2023

Gratulerer med grad i sosialantropologi!

Stemningen i Universitetsaulaen var både spent og høytidelig da Det samfunnsvitenskapelige fakultet inviterte alle sine bachelor- og masterkandidater til gradsfeiring fredag 9. juni.

Masterstudenter vår 23

Høytidelig Universitetsaula

Salen var fullsatt av kandidater, gjester og ansatte ved fakultetet for å feire kandidatene. Seremoniene ble høytidelig åpnet med fanfarer, før leder for studieseksjonen Hilde Marie Rognås ønsket velkommen og dekan Jan Erik Askildsen holdt gratulasjonstale for kandidatene.

Fra bachelorprogrammet i sosialantropologi deltok 28 kandidater. Alle hadde muntlig eksamen i bacheloroppgaven tidligere samme uken, og det var nok ekstra godt å kunne motta diplomet som bekreftelse på fullført grad. Etter bachelorseremonien var det duket for masterseremoni, hvor 6 kandidater mottok sin bekreftelse på at de nå er antropologer. Øverst i saken er det bilde av masterstudentene som deltok på seremonien. (Bakerst fra venstre: Ida Aakerholt, Malin Skipeland, Julie Tangvik, Moira M.R. Blamey, Veronica P.P. Demez, og Sigrid Torsnes)

Bachelorstudenter 1

Bachelorgradstudenter mottar diplomet som bekrefter at de har fullført en bachelorgrad i sosialantropologi i to grupper. Her ser vi gruppe en.

Bachelorstudenter 2

Gruppe to mottar sine diplomer

Thor Brødreskift

Institutt for sosialantropologi gratulerer alle kandidatene på det varmeste og ønsker dere lykke til i jobb eller videre studier!