Centre for Cancer Biomarkers
CCBIOs forskarskule / Neuro-SysMeds forskarskule

CCBIONeur910: Brukarmedverknad i medisinsk og helsefagleg forsking, 2025

Kurset er laga for å tilrettelegge for brukarmedverknad i medisinsk og helsefagleg forsking, og vil mellom anna vise metodar i å involvere pasientrepresentantar. Dette er i høgste grad aktuelt for alle biomedisinske forskingsfelt. Pasient- og brukarmedverknad har ein dokumentert positiv verknad på relevansen og effekten av medisinsk forsking.

Doctor discussing with a patient.
Colourbox.com

Hovudføremålet med kurset er å utvikle deltakaren si emne til å vurdere og formidle meirverdi av brukarmedverknad og igangsette konstruktiv brukarmedverknad i eigne forskingsprosjekt. Kurset gjev kunnskap om bakgrunnen for innføring av brukarmedverknad i medisinsk og helsefagleg forsking, og om korleis brukarmedverknad er dokumentert til å påverke medisinsk og helsefagleg forsking, gjennomføring av kliniske studiar og bruk av forskingsresultat. Det gjev også kunnskap om forskaren sitt ansvar for at brukarmedverknad vert integrert i heile prosessen i eit klinisk forskingsprosjekt – frå planlegging til prosjektgjennomføring og publikasjon, kjennskap til brukarorganisasjonar og lokale brukarutval si rolle i rekruttering og ev. opplæring til brukarmedverknad i forsking.

Kurset er eit samarbeid mellom CCBIONeuro-SysMed, REMEDY, NorHEAD, MATRIX, NorCRIN og FORMI, og prosjektet er støtta av stiftelsen Dam gjennom Nasjonalforeningen for folkehelsenNina Jebsen (CCBIO), Kjell-Morten Myhr (Neuro-SysMed) og Tone Skår (Neuro-SysMed og VIS) har emneansvar for kurset.

Kurset går over tre dagar (7.–9. mai 2025), og utgjerast av førelesingar, gruppearbeid og diskusjonar, med presentasjonar frå nasjonale og internasjonale føredragshaldarar.

Undervisingsspråk er norsk med enkelte innlegg på engelsk.

Når: 7.–9. mai 2025

Stad: Undervisingrom på EITRI, campus Haukeland Universitetssjukehus.

Program: Ikkje klart enno, men du kan sjå tilsvarande program for ifjor og få eit inntrykk av korleis det vil vere.

Registrering: UiB-studentar melder seg på via Studentweb med frist 1. februar 2025. Andre ph.d.-studentar frå andre nordiske universitet er også velkomne – med registrering via Søknadsweb. Fristen er 1. februar 2025 også her.

Tilgjengeleg for brukarrepresentantar: Kurset har ein visst antal plassar, og deltaking for ikkje-studentar er først og fremst for brukarrepresentantar frå pasientorganisasjonar. Registrering for desse vil snart bli tilgjengeleg via ei registreringslenke her. Fristen er 1. februar 2025 også her.

I fall svært stor interesse, vil vi måtte vurdere samansetninga av studentar og brukarrepresentantar etter fristen. Studentar knytta til CCBIO og Neuro-SysMed sine forskarskular vil ha prioritet, samt studentar tilknytta partnarorganisasjonane. Brukarrepresentantar/pasientorgansasjonar oppfordrast til å melde seg på, og vil få tildelt eit visst antal plassar.

Kurset er gratis.

Studiepoeng: 2 ECTS.

Språk: Dette kurset vil hovudsakleg bli halde på norsk.

Du finn meir informasjon på studentsidene.