Bergen sommer-forskerskole
BSRS 2015

Utvidet søknadsfrist for interne søkere: 1. juni, 2015

Få nye perspektiver på FNs Sustainable Development Goals og bli kjent med PhD-kandidater fra hele verden.

Isbjørn på isflak
EXTENDED DEADLINE for PhD candidates and young researchers from UiB: June 1, 2015.
Anette Holmberg

Bergen Summer Research skole foregår på Dragefjellet, 15 til 27 juni 2015.

FN har understreket viktigheten av ny kunnskap, kritiske vurderinger og vitenskapelige metoder i arbeidet med de nye "Sustainable Development Goals" som skal erstatte tusenårsmålene innen utgangen av året. Disse bærekraftmålene vil sette rammene for vitenskapelige kurs og diskusjoner på Bergen Summer Research School i juni 2015. Ta en kikk på de spennende kursene og keynote foredragene.

Årets Sommer-forskerskolen tar imot kandidater fra 39 land fra hele verden. Som stipendiat eller en ung forsker ved Universitetet i Bergen må du melde deg på 1 juni 2015 (søknadsskjema til høyre).

Påmeldingsfrist: 1 juni 2015 (kun for interne søkere)

Vennligst send søknad og vedlegg til: gdc@uib.no.