Det juridiske fakultet
Konferanse

Tax Law Conference 2023 – Contemporary Issues

Det juridiske fakultet ved Universitetet i Bergen og Norges Handelshøyskole har gleden av å invitere til en ny utgave av skattekonferansen med tittelen 'Tax Law – Contemporary Issues', som først ble avholdt for to år siden. Vi samles igjen den 5. oktober for å utforske andre aktuelle temaer innen skatterett.

Tax Law Conference
Tax Law – Contemporary Issues pagår torsdag 5. oktober 2023.

Norges Handelshøyskole og Det juridiske fakultet i Bergen har gleden av å invitere til skattekonferansen «Tax Law – Contemporary Issues» torsdag 5. oktober 2023.

Konferansen er på dagtid i auditorium 2 på Det juridiske fakultet, Magnus Lagabøtesplass 1, og er gratis og åpen for alle som melder seg på. Det vil bli servert baguetter til lunsj, i tillegg til kaffe, te og frukt.

Foredragsholderne er professor John Vella fra Oxford, professor Eleonor Kristoffersson fra Örebro universitet, professor Anne Van de Vivjer fra universitetet i Antwerpen, professor emeritus Frederik Zimmer fra UiO, professor Peter Koerver Schmidt fra CBS/UiB og førsteamanuensis Henrik Skar fra UiB.

Konferansen vil kun være tilgjengelig for fysisk deltakelse. Det vil ikke bli tilbudt streaming eller online visning.

For påmelding sendes epost til skatterettsgruppen@gmail.com med opplysninger om eget navn og arbeidsgiver/firma, innen mandag 25. september. Senere påmeldinger kan også bli akseptert.