Gruppe for journalistikkforskning

Nyhetsarkiv for Gruppe for journalistikkforskning

ViSmedia researcher Thomas Wold has been appointed as a member of a Government selected expert committee to give advice on safe media use for children and adolescents.
What is Visual Journalism? And what are the most important aspects of Virtual Reality Journalism? ViSmedia researchers Astrid Gynnild and Turo Uskali elaborate on the terms in The International Encyclopaedia of Journalism Studies, recently published online by Wiley & Son.
Det ble i dag vedtatt i SV-fakultets styre å tildele status som merittert underviser til professorene Astrid Gynnild, Jens Kjeldsen, Frode Meland og Lise Rakner. Meritteringen gis til undervisere som i spesielt høy grad bidrar til å heve kvaliteten på undervisningen ved fakultetet.