LaW-BALANCE

Nyhetsarkiv for LaW-BALANCE

Tine Eidsvaag om rettslige problemstillinger ved bruk av hjemmekontor.
LaW-BALANCE er et nyoppstartet forskningsprosjekt ved fakultetet om rettslige regulering av det moderne arbeidslivet. Prosjektet har særlig fokus på balansen mellom arbeid, fritid og familieliv.
Melanie Hack har publisert en artikkel om juridiske reaksjoner i EU og Norge på foreldreskap og omsorg i krisetider.
Ved Det juridiske fakultet er det ledig to stillinger, en postdoktorstilling og en stipendiatstilling, knyttet til prosjektet «Liv og arbeid i balanse: Rettslige svar på et arbeidsliv i endring og i krisetider» (LaW-BALANCE).
Kan du tenke deg å skrive masteroppgave på 60 eller 70 studiepoeng innenfor arbeidsrett, trygderett eller diskrimineringsrett? Da kan du få ekstra tett faglig oppfølging og et skattefritt stipend på kr 90 000,- fra prosjektet LaW-BALANCE.