Home
Department of Information Science and Media Studies

Warning message

There has not been added a translated version of this content. You can either try searching or go to the "area" home page to see if you can find the information there

Media og det menneskelege

Denne boka skisserer eit utgangspunkt for ei ny for presseetikk. Ifølgje forfattaren må journalistisk praksis forankrast i noko anna enn magekjensla eller siste PFU-avgjerd.

Main content

 
Lars Arve Røssland   -   ISBN: 9788252170184   -   Samlaget 2007

Lars Arve Røssland er førsteamanuensis ved Institutt for informasjons- og medievitenskap, Universitetet i Bergen.

Boka gir ei innføring i klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral og koplar desse teoriane til moderne massekommunikasjon. Eit sentralt spørsmål er: kva er etisk kommunikasjon? Forfattaren brukar Aristoteles og seinare filosofar sine teoriar til å vise at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når han/ho utformar si yrkesrolle – ”først menneske, så journalist”. Boka munner ut i 9 ”tesar” om grunnlaget for ein ny medieetikk.

Boka vender seg til journalistar og andre med interesse for medienes rolle i samtida.