Tjenestepakker og utleiepriser
Trenger du bistand eller vil du ordne det meste selv? Velg mellom selvbetjent pakke eller sørvispakke. Se leiepriser og oversikt over hva som inngår i de ulike tjenestepakkene under.
Hovedinnhold
UiB Læringsarena skal romme mange ulike typer arrangementer, fra enkle kurs og seminarer hvor du som arrangør klarer deg på egen hånd, til større, komplekse konferanser hvor det vil være behov for både teknisk og praktisk bistand.
Du kan derfor velge mellom to ulike tjenestepakker:
- Selvbetjent pakke
- Sørvispakke
Hva som er inkludert i de to pakkene er litt forskjellig i kursrommene vs Storsalen, se beskrivelse under.
Tjenestepakker i kursrommene:
SELVBETJENT PAKKE:
Inkludert:
Standardoppsett: Gruppeoppsett (gruppebord m/4-6 stoler pr bord)
Du som arrangør har selv ansvar for å:
- Ha med egen pc for avvikling av presentasjoner etc.
- Evt. rigge til annet oppsett i rommet etter ønske
- Ta i mot egne deltakere i resepsjonen eller evt. inne i Nordre/Søndre Allmenning
- Informere deltakere om brann og rømningsveier
- Rigge tilbake til standard oppsett (gruppeoppsett) etter endt arrangement
- Forlate rommet ryddig (kopper/fat etc settes ut på ryddestasjonene)
- Bestille ønsket bevertning fra Smauet kafe: Se menyalternativer og bestillingsprosedyre
SØRVISPAKKE:
Inkludert:
- Opp- og nedrigg av ønsket oppsett i booket kursrom: gruppebord, hestesko, konferanse- eller kinooppsett.
- Enkel AV-teknisk oppstartshjelp, ved behov
- Mottak og velkomst deltakere (ikke konferanseregistrering)
- Arrangementsfaglig rådgivning, inkl. befaring i forkant om ønskelig
- Gjennomgang og kvalitetssikring av kjøreplaner for dagen, dersom aktuelt
Du som arrangør har selv ansvar for å:
- Ha med egen pc for avvikling av presentasjoner etc.
- Informere deltakere om brann og rømningsveier
- Bestille ønsket bevertning fra Smauet kafe: Se menyalternativer og bestillingsprosedyre
Ekstratjenester som kan bestilles utenom, ved behov:
- Egen vert gjennom hele arrangementet (kr 500,- pr time, minimum 5 timer)
Tjenestepakker i Storsalen:
SELVBETJENT PAKKE:
Inkludert:
- Standardoppsett i Storsal: Kino 180-200 pers.
- Tilgang selvbetjent AV-ustyr: Projektor og lerret, talerstol m/mikrofon, 2 stk håndholdte mikrofoner, 2 stk bøylemikrofoner
Du som arrangør har selv ansvar for å:
- Ha med egen pc for avvikling av presentasjoner etc.
- Avvikle presentasjoner, inkl. bytte mellom foredragsholdere
- Ta i mot egne deltakere i resepsjonen eller i Nordre Allmenning
- Spille av lydfil i Storsal som informerer deltakere om brann og rømningsveier
- Bestille ønsket bevertning fra Smauet kafe: Se menyalternativer og bestillingsprosedyre
- Forlate Storsalen ryddig (kopper/fat etc settes ut på ryddestasjonene)
Ikke inkludert:
- Lyd-/bildetekniker (kan ikke bestilles som del av selvbetjent pakke)
Tilvalgstjenester som kan bestilles (mot tillegg i pris):
- Opprigg annet oppsett enn standard (runde bord eller konferanseoppsett m/bord): Kr 3100,-
- Egen vert gjennom hele arrangementet (kr 500,- pr time, minimum 5 timer)
SØRVISPAKKE:
Inkludert:
- Rigg av ønsket oppsett i Storsalen (kino, konferanse eller rundebordsoppsett)
- 1 stk tekniker (bildetekniker eller lydtekniker, avhengig av behov)
- Arrangementsfaglig rådgivning, inkl. gjennomgang av kjøreplaner
- Befaringer og arrangementsteknisk gjennomgang
- Vertskap tilgjengelig gjennom hele arrangementet, som kan ta hånd om:
- mottak og velkomst deltakere (ikke konferanseregistrering)
- oppfølging og praktisk hjelp ifbm bevertning
- rydding underveis
Du som arrangør har ansvar for å:
- Sende over filer i forkant av arrangementet, etter avtale med arrangementsteknisk koordinator.
- Bestille ønsket bevertning fra Smauet kafe, i samråd med arenakoordinator og Sammen/Smauet kafe: Se menyalternativer og bestillingsprosedyre
Tilvalgstjenester som kan bestilles (mot tillegg i pris):
- Ekstra tekniker (lyd/bilde/lys - etter behov): kr 7100,-
- Strømming: 24 500,-
- Digital deltakelse, eksterne deltakere: Etter avtale
- Lydopptak: Etter avtale
Standard fasiliteter og tjenester - alle pakker:
Følgende fasiliteter/tjenester er standard og tilgjengelig for alle arrangører, uavhengig av tjenestepakke:
- Tilgang til ønsket rom 30-60 min. før arrangementsstart, etter avtale
- Tilgang til minglearealer og sosiale soner i hhv. Nordre- og Søndre Allmenning, for pauser, lunsjavvikling, etc
- Tilgang til kaffestasjoner i hhv. Nordre- og Søndre Allmenning, for deltakere på arrangementet (før arrangementsstart)
- Tilgang til åpne garderober og koffertrom
- Tilgang til grupperom/støtterom, etter avtale
- IT-assistanse ved tilkalling på dagtid mellom 08.00 - 16.00
Standard leiebetingelser - alle arrangement/alle rom:
- Maks. leietid heldagsarrangementer: 9 timer (arrangement med varighet inntil 8 timer)
- Maks. leietid halvdagsarrangementer: 4,5 timer (arrangement ved varighet inntil 4 timer)
- Avbestillingsfrister:
- Selvbetjente arrangementer: Innen 1 uke før arrangementsstart
- Sørvispakke arrangementer med ekstra personell (verter, teknikere): Innen 3 uker før arrangementsstart
- Se retningslinjer for leie av lokaler i UiB Læringsarena
Leiepriser:
Prisene under gjelder leie for hhv. Storsalen og kursrommene, for heldagsarrangementer med varighet inntil 8 timer.
- Halvdagsarrangementer inntil 4 timer = 50% av dagspris (for halvdagsarrangementer i Storsalen med sørvispakke må pris avklares med arenakoordinator)
- Det finnes også tre mindre grupperom/støtterom (kapasitet 2-4 personer). Disse kan bookes sammen med øvrige kursrom uten ekstra kostnad.
Selvbetjent pakke | Sørvispakke | |
Storsalen | kr 8 000,- | kr 22 000,- |
Kursrom: | Selvbetjent pakke | Sørvispakke |
Søndre Allmenning 1 | kr 3 000,- | kr 6 000,- |
Søndre Allmenning 2 | kr 2 000,- | kr 5 000,- |
Nordre Allmenning 3 | kr 2 000,- | kr 5 000,- |
Nordre Allmenning 4 | kr 1 000,- | kr 3 000,- |
Nordre Allmenning 5 | kr 1 000,- | kr 3 000,- |