Senter for farmasi

Kjære søker til farmasistudiet ved UiB

Senter for farmasi ønsker deg lykke til med valg av studie og håper du velger å studere hos oss og at det er nettopp deg vi har gleden av å hilse på i det nye farmasikull 2010. Vi synes i hvert fall det er stas hver høst å hilse på det nye kullet med farmasistudenter.

Nåværende studenter har gitt Senter for farmasi gode tilbakemeldinger på at de trives godt og er fornøyd med studiehverdagen. I tillegg er studentorganisasjonen Generica aktive og med på å skape et engasjert og dynamisk studentmiljø. Om du blir tatt opp som farmasistudent hos oss kan du se frem til en faglig sett spennende og tverrfakultær/ tverrfaglig utdanning.

UiB reiser i januar og februar 2010 rundt på skolebesøk og utdanningsmesser for å rekruttere nye studenter til universitetet.
Det vil stå en representant for Senter for farmasi på UiB-stand på Utdanningsmessen i Arenum i Bergen torsdag 28. februar. Så om du har spørsmål om å studere farmasi er det en gylden anledning til å få snakket med en av oss direkte. Til vanlig har administrasjonen på Senter for farmasi kontor i 2. etasje på Realfagbygget i sentrum av Bergen.

Det deles ut informasjonsmateriell for studieprogrammene på messene og det finnes også en egen folder for farmasistudiet. Se og spør etter den på UiB-standen.

MERK: I folderen står det at 7. semester på profesjonsstudiet i farmasi er et obligatorisk semester i utlandet; University of East Anglia i Norwich, England.
Vi presiserer at avtalen med UEA gjelder til og med kull 2009. Det er ikke avgjort om kull 2010 skal reise til England i løpet av studiet.