Eleven og skolens læringsmiljø - medvirkning og trivsel
I Eleven og skolens læringsmiljø løftar forfattaren fram verdien av elevens medverknad og trivsel. Boka er skrive av Anne Grete Danielsen ved Institutt for Pedagogikk.
![Eleven og skolens læringsmiljø Eleven og skolens læringsmiljø](https://www.uib.no/sites/w3.uib.no/files/styles/content_main/public/media/anne_grete_danielsen_bok.jpg?itok=DWmv8odL×tamp=1579194807)
Hovedinnhold
Boka belysar samanhengar mellom elevens motivasjon, medverknad og trivsel, praksisar i skulens læringsmiljø og skulen som system. Forskingsbasert kunnskap på desse områda blir vurdert som svært relevant for å ivareta elevens rettar etter barnekonvensjonens artikkel 3, Barnets beste, og artikkel 12, som gir barn rett til deltaking og medverknad. Denne boka framhever lærarprofesjonens ansvar for å sikre elevane eit trygt og godt skulemiljø og for at skulens verdigrunnlag og breie føremål får større betydning i skulens praksis.
Les meir her: (Innlegg av Gyldendal Akademisk)