Hopp til hovedinnhold
Universitetet i Bergen
Meny
Utdanning
Forskning
Innovasjon
Bibliotek
For studenter
For ansatte
Om UiB
English
Norsk
Lukk
Søkefelt
Filtrer på innhold
Alt innhold
Nyheter
Studier
Arrangementer
Personer
Ansattsider
Choose what results to return
Utdanning
Forskning
Innovasjon
Bibliotek
For studenter
For ansatte
Om UiB
Det psykologiske fakultet
Utdanning
Mentorordningen
Ny student
Studieprogram
Studietilbud
Opptak
Studiehverdag
Utveksling
Praksis
Kva kan du bli?
Avslutningsseremoni
Reglement og prosedyrer
Skikkethetsvurdering
Etter- og videreutdanning
Forskning
Forskningsgrupper
Ph.d.-utdanning
Forskerskoler
Dobbelkompetanse
Lederopplæring for forskere (YFL)
Studentstipend
Forskningsstøtte
Æresdoktor
Forskingsetisk vurdering av prosjekt
Ressurser
Strategiske forskningsmidler
Universitetsbiblioteket
Utreisende forskere
Gjesteforsker
Mobilitetsmidler
Oppstartsmøter og drift
UiB Ferd
Forskningstermin
Meritteringsordning for undervisere
Instrukser
Studentrekruttering
Seniorpolitikk
Læringsdesigngruppe
EVU - veiviser for ansatte
Om fakultetet
Fakultetets historie
Institutter og sentre
Organisasjon
Psykologisk universitetspoliklinikk
Ledelse
Styrer og utvalg
Fakultetsadministrasjonen
Strategi og planer
Helse, miljø og sikkerhet (HMS)
Beredskap
Psykologisk studentforening
Informasjon om arbeidet med optimal enhetsstruktur
Valg
Kontakt
Kontaktinformasjon
Ansattkatalog
Informasjonssenteret
Kart
Utdanning
Mentorordningen
Ny student
Studieprogram
Studietilbud
Opptak
Studiehverdag
Utveksling
Praksis
Kva kan du bli?
Avslutningsseremoni
Reglement og prosedyrer
Skikkethetsvurdering
Etter- og videreutdanning
Forskning
Forskningsgrupper
Ph.d.-utdanning
Forskerskoler
Dobbelkompetanse
Lederopplæring for forskere (YFL)
Studentstipend
Forskningsstøtte
Æresdoktor
Forskingsetisk vurdering av prosjekt
Ressurser
Strategiske forskningsmidler
Universitetsbiblioteket
Utreisende forskere
Gjesteforsker
Mobilitetsmidler
Oppstartsmøter og drift
UiB Ferd
Forskningstermin
Meritteringsordning for undervisere
Instrukser
Studentrekruttering
Seniorpolitikk
Læringsdesigngruppe
EVU - veiviser for ansatte
Om fakultetet
Fakultetets historie
Institutter og sentre
Organisasjon
Psykologisk universitetspoliklinikk
Ledelse
Styrer og utvalg
Fakultetsadministrasjonen
Strategi og planer
Helse, miljø og sikkerhet (HMS)
Beredskap
Psykologisk studentforening
Informasjon om arbeidet med optimal enhetsstruktur
Valg
Kontakt
Kontaktinformasjon
Ansattkatalog
Informasjonssenteret
Kart
UiB
Studentsider
Emner ved Det psykologiske fakultet
CDP911 / The Psychology of Loss and Trauma
CDP916A / Kvalitativ dataanalyse - fenomenologi og refleksivitet i tematiske analyser
CDP916B / Kvalitativ dataanalyse - fenomenologi og refleksivitet i tematiske analyser
CDP919 / Causal modeling: Statistical analysis of mediation and moderation
CDP921 / Forskningsforum
CDP922 / Vitskaplege metodar: Meta-Analyse
CDP924 / Vitskaplege metodar: Meta-Analyse
CDP925A / Kvalitativ forsking A - teori, presentasjon og refleksjon
CDP925B / Kvalitativ forsking B - teori, presentasjon og refleksjon
CDP930 / Metasyntese av kvalitativ forskning
CDP991 / Linear mixed modeling of treatment/intervention studies
CDP993 / Vitenskapelige metoder: Analyse av kvalitative data ved hjelp av Systematisk Tekst Kondensering (STK)
DIGI610 / Fantastiske Data
DIGI610B / Fantastiske Data for sjømatnæringa
GHIG918A / Qualitative Methods for PhD: Advanced level
GHIG923-A / Quantitative methods: Survey construction and measurement
GHIG923-B / Quantitative methods: Experimental design and analysis
GHIG923-C / Quantitative methods: Multivariate methods for PhD students
GHIG932 / Introduksjon til Structural Equation Modeling (SEM) ved bruk av LAVAAN
GHIG937 / Kvantitative metodar
GHIG944 / Fremja samfunnsvitskapane: Ta tak i utfordringar og forbetre forskingsintegriteten<br /><br />Fremja samfunnsvitskapane: Ta tak
GHIG945 / Kritiske perspektiver på teori og metodologi i psykologi
GHIG990 / ReproducibiliTea journal club
IGSIN911 / Functional Neuroimaging
IGSIN912-A / Experimental Design and Effect-Size Analysis - Attendance
IGSIN912-B / Experimental Design and Effect-Size Analysis - Multiple Choice
IGSIN913 / Interdisciplinary Neuroscience
IGSIN913A / Ph.d.-kurs i integrert nevrovitskap
IGSIN918 / Kurs i programvare R
IPED920A / Teori og praksis
IPED920B / Paper. Teori og praksis
LSCI652A / Fantastiske Data
LSCI652B / Nyttige data
LSCI652C / Datareisen Prosjektarbeid
LSCI652D / Datareisen Prosjektarbeid
NORED900 / Litteraturreview på ph.d-nivå
NORED901 / Writing the Synopsis in a Doctoral Thesis<br />
NORED902 / Forskingsetikk
NORED903 / Mixed Method Research
NORED904 / Introduction to Meta Analysis
NORED905 / Analyse, etikk og refleksivitet i kvalitativ forsking
NORED906 / Academic writing: How to write scientific articles in educational research
NORED907 / The use of theory within educational research
NORED908 / Qualitative research with NVivo
NORED909 / Qualitative case study research
NORED910 / Evidensbasert praksis og profesjonsutøving ¿ kritiske perspektiv
NORED911 / Kvalitativ metasyntese
NORED912 / Introduction to Systematic Review on PhD-level
NORED913 / Educational Leadership in the Face of Global Threats
NORED913B / Educational Leadership in the Face of Global Threats
NORED914 / Styring og politikk i utdanning, analytiske innganger og rammeverk
NORED914B / Styring og politikk i utdanning, analytiske innganger og rammeverk
NORED915 / Inclusion and diversity
NORED915B / Inclusion and diversity
NORED916 / Ethical Dilemmas in Global Refugee Education
NORED916B / Ethical Dilemmas in Global Refugee Education
NORED917 / Kvalitativ forskning
NORED917B / Kvalitativ forskning
NORED918 / Kritisk og praksisorientert danningsforskning
PROPSY317 / Hovudoppgåve psykologprogrammet
PRPSYK317 / Hovudoppgåve
PS901 / Vitenskapsteori, etikk, metode og forskningsdesign
PS902 / Stipendiatsamling (formidling)
PS914 / Scientific and Scholary Publishing
PSY200 / Kjærleik og nære forhold
PSY300 / Molekylær og cellulær grunnlag for fysiologi og polysomnografi
PSY301 / Søvnregulering: nevronale kretsar, farmakologi og fysiologi
WNGERII900 / Litteraturreview på ph.d-nivå
WNGERII901 / Writing the Synopsis in a Doctoral Thesis<br />
WNGERII902 / Forskingsetikk
WNGERII903 / Mixed Method Research
WNGERII904 / Introduction to Meta Analysis
WNGERII905 / Analyse, etikk og refleksivitet i kvalitativ forsking
WNGERII906 / Academic writing: How to write scientific articles in educational research
WNGERII907 / The use of theory within educational research
WNGERII908 / Qualitative research with NVivo
WNGERII909 / Qualitative case study research
WNGERII910 / Evidensbasert praksis og profesjonsutøving ¿ kritiske perspektiv