Fakultet for kunst, musikk og design

Nyhetsarkiv for Fakultet for kunst, musikk og design

15. mars opna KMDs galleri Joy Forum. I det splitter nye student- og ansattdrevne galleriet var det enorme kakebordet både utstilling, performance og velkomst. Ei opning i spagat mellom kos og kvalme. Litt som eit besøk hjå bestemor.
I uke 10 gjennomførte Griegakademiet - Institutt for musikk opptaksprøver til studier i utøvende musikk eller komposisjon. Det er nå klart hvem som får tilbud om studieplass ved instituttet.
Terence Koh flew in for the opening week at KMD in October and staged a performance that nobody quite expected. It is a long way from being a star in the galleries in New York to a little room in the new art-building in Møllendal. I was one of the lucky ones who were granted an audience with Koh.
Terence Koh var ein av dei inviterte gjestene under opningsveka til KMD i oktober. Det er ein lang veg frå å vere stjerne i galleriverda i New York til prosjektrommet i Møllendal. Eg var ein av dei heldige som fekk komme inn og møte Koh.
11 bachelor students at the Faculty of Arts, Music and Design exhibit at the Stockholm Furniture & Light Fair, the most important arena for furniture manufacturers and designers in the Nordic countries.