Home
The Nordic Graduate School of Educational Research

Warning message

There has not been added a translated version of this content. You can either try searching or go to the "area" home page to see if you can find the information there

Fullstendig kurskatalog

Oversikt over hvilke kurs som går 2024 samt registrering finnes i kurskalenderen

Main content

WNGERII900 - Introduction to literature review on PhD-level

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB og førsteamanuensis Fredrik M. Røkenes, NTNU/UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII900(1) - Critical and practice-oriented educational research

v/førsteamanuensis Geert Thyssen, HVL (1 eller 2 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII901 - Writing the synopsis in a doctoral thesis within educational sciences

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII902 - Forskningsetikk

v/emerita Marit Ulvik og professor Vegard Kvam, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII903 - Mixed method research

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII904 - Introduction to meta analysis

v/professor Kjetil Høydal, HiVolda, professor Rune J. Krumsvik, UiB, og førsteamanuensis Øystein O. Skaar, UiB/INN (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII905 - Analyses, ethics and reflexivity in qualitative research

v/førsteamanuensis Gunn E. Søreide, professor Astrid Tolo, professor Line T. Hilt og førsteamanuensis Anne Homme, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII906 - Academic writing: How to write scientific articles within educational research

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII907 - The use of theory within educational research

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII908 - Qualitative research with NVivo

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII909 - Qualitative case study research

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII910 - Evidensbasert praksis og profesjonsutøving – kritiske perspektiv

v/professor Lars P. S. Torjussen og professor Henrik Berg, UiB (2 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII911 - Kvalitativ metasyntese for doktorgradskandidater og doktorgradsveiledere

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII912 - Introduction to systematic review on PhD-level

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII913 - Educational leadership in the face of global threats

v/professor Florian Kiuppis, førsteamanuensis Eivind Larsen og førsteamanuensis Inga Støren, NLA (1 eller 2 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII914 - Governance and policy in education: Analytical approaches and frameworks

v/førsteamanuensis Helene M. K. Eide, UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII915 - Inclusion and diversity: Fundamental questions to be asked at Ph.D.-level

v/professor Frédérique B. Børhaug, VID & professor Solveig M. Reindal, NLA (1 eller 2 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII916 - Contested identities in displacement Dilemmas for global refugee education

v/professor Tomasz Szkudlarek, førsteamanuensis Inga Støren og førsteamanuensis Wills Kalisha, NLA (1 eller 2 studiepoeng), emneinformasjon

WNGERII917 - Qualitative research: An introduction

v/førsteamanuensis Fredrik M. Røkenes, NTNU/UiB (1 eller 3 studiepoeng), emneinformasjon

IPED921 - Literature review at PhD-level

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB (3 studiepoeng), emneinformasjon

Doctoral supervision program

v/professor Rune J. Krumsvik, UiB og senior researcher Gitte Wichmann-Hansen, Aarhus University (2 studiepoeng), emneinformasjon