Regler for arealbruk
Det er utarbeidet egne regler for bruk av universitetets lokaler til sosiale samlinger, festarrangement og bruk av arealer til informasjons- og profileringsaktivitet.
Hovedinnhold
Se egen side for regler for informasjonsspredning og profilering på UiBs campus.
Regler for bruk av lokaler utenom ordinær brukstid
Av hensyn til blant annet brann- og bygningssikkerhet og renholdrutiner skal Eiendomsavdelingen alltid være informert om alle faglig- sosiale arrangement og festarragement som foregår i enhetens etter kl. 20.00. Det skal sendes melding om all slik bruk. For bruk av betjente kantiner skal det sendes søknad.
Bruk av faste studentlokaler (klubblokaler) er det ikke nødvendig å melde fra om.
Arrangøren er forpliktet til å sette seg inn i og påse at reglene følges. Det skal oppnevnes representanter som står ansvarlig overfor Eiendomsavdelingen.
Reglene gjelder for all bruk av universitetets lokaler til sosiale/faglige samlinger, festarrangement og lignende etter ordinær brukstid.
Studentenes klubblokaler
Enhetens egne lokaler
- Regler for bruk av enhetens egne lokaler etter ordinær brukstid
- Meldingsskjema for enhetens egne lokaler