Forskergruppe for forvaltningsrett

Nyhetsarkiv for Forskergruppe for forvaltningsrett

Steven Lierman, professor in administrative law at KU Leuven and associate professor in health law at the University of Antwerp, visited the research group for administrative law in May 2023.
Forskargruppa hadde møte 21. mars der vi tok utgangspunkt i servituttsaka på Geilo/Dr. Holms Hotel, innteke i LB-2021-139564.
26. januar 2023 arrangerte forskargruppa for forvaltningsrett, ved Børge Aadland, heildagsseminar om kva som er ulovlege tiltak i strandsona, oppfølgning og handlerom for skjønn.
Helse- og omsorgstjenesten står overfor menneskerettslige utfordringer. Professor Henriette Sinding Aasen er redaktør og forfatter av ny bok som tar opp problematikken.
Rasmus Grønved Nielsen er lektor (associate professor) ved juridisk fakultet ved Københavns Universitet, og held til vanleg til ved CORA forskingssenter – Center for Offentlig Regulering og Administration. Frå 15. oktober til 14. november 2022 har han vore på sitt andre forskingsopphald hos forskargruppa for forvaltningsrett ved det juridiske fakultet i Bergen.
Her finn du informasjon om aktivitet knytt til prosjektet, som møter og seminar.
Professor Ingunn Elise Myklebust, medlem av Forskargruppa for naturressurs-, miljø- og utviklingsrett ved UiB og medleiar av Forskargruppa for forvaltningsrett, er ein viktig bidragsytar til den nye boka "Integrert kystsoneforvaltning - Planfaglege, samfunnsvitskaplege og juridiske perspektiv." Fredag 1. oktober vert det seminar i samanheng med boklanseringa, med påmelding innan fredag 24.... Les mer
Lovforslaget frå Kommunal- og moderniseringsdepartemenet om større kommunalt sjølvstyreskjønn under dispensasjonsregelen i plan- og bygningslova er ikkje vidareført etter behandlinga av høyringa i statsråd.