Utgiftrefusjon i selvbetjeningsportalen
Du bruker Registrer utgiftrefusjon når du har hatt utgifter for arbeidsgiver, som for eksempel for parkering, databriller osv.
Hovedinnhold
Som hovedregel skal alle innkjøp gjøres gjennom innkjøps- og fakturaløsningen. Bare unntaksvis kan en ansatt kreve refusjon for utgifter via selvbetjeningsportalen. Skal du kjøpe en vare eller en tjeneste skal du derfor ta kontakt med innkjøper (bestiller) ved din enhet. Innkjøperen vil opprette en innkjøpsordre i universitetets innkjøpsordresystem.
Utlegg knyttet til en reise blir normalt betalt av den ansatte selv. Deretter føres utgiftene i «Registrer reiseregning» i selvbetjeningsportalen eller i appen.
Les mer om selbetjeningsportalen.
Les mer om utgiftrefusjon i appen. (dfo.no)
Les mer om utgiftsrefusjon i selvbetjeningsportalen og hvordan du registrerer refusjonen (dfo.no)