UiB Bærekraft

Nyhetsarkiv for UiB Bærekraft

Pilotprosjektet «Grønn studietid» i regi av Bærekraftspilotene ved UiB sikter mot å engasjere studentene til konkurranse om å gjøre hverdagen som student grønnere.
Dei globale utsleppa aukar ikkje like raskt som for ti år sidan, men utsleppa har framleis ei stigande kurve. Karbonopptak i havet og på land har som alltid ei uvisse knytta til seg.
Forskere på Kjemisk institutt ved UiB forsker på en alternativ produksjonsmetode for grønn ammoniakk. Målet er å erstatte den energi-intensive Haber-Bosch prosessen med en mindre energikrevende prosess basert på fornybar elektrisitet.
Verdshava tek opp 25 prosent av våre årlege CO2-utslepp til atmosfæra, og dette hjelper til med å dempe den globale oppvarminga. Klimaforskarane ved UiB og Bjerknessenteret for klimaforskning har tatt kunstig intelligens i bruk for å halde oversikt over kor mykje CO2 som blir tatt opp.
Universitetet i Bergen bidrar med forskning til den nye Netflix-serien «Our Oceans». Storsatsningen har premiere i 2024.
The topic of the 2022 conference on 25 October was the speed and volume of the offshore wind energy development in Norwegian waters.