Medlemmer i Pedagogisk akademi ved Fakultet for naturvitenskap og teknologi
Pedagogisk akademi skal bidra til en kollegial undervisningskultur ved fakultetet, basert på prinsippene bak Scholarship of Teaching and Learning, for eksempel gjennom å ta ansvar for, og delta i, faglig, pedagogisk og didaktisk utviklingsarbeid, gjennom å dele erfaring og fremme utveksling gjennom kollegiale fora for undervisningsutvikling og gjennom veiledning (mentorskap) av kolleger.
Hovedinnhold
Medlemmer i NTs Pedagogisk akademi:
Anne Bjune, professor, Institutt for biovitenskap (2023)
Sehoya Cotner, professor, Institutt for biovitenskap/Forskningssenter i realfagslæring (2023)
Kjersti Birkeland Daae, førsteamanuensis, Geofysisk institutt (2023)
Pernille Bronken Eidesen, førstelektor, Skolelaboratoriet i biologi, Institutt for biovitenskap, Universitetet i Oslo (2019)
Sigrunn Eliassen, professor, Institutt for biovitenskap (2021)
Øyvind Fiksen, professor, Institutt for biovitenskap (2017)
Bjarte Hannisdal, førsteamanuensis, Institutt for geovitenskap (2023)
Bjørn Tore Hjertaker, professor, Institutt for fysikk og teknologi (2017)
Bodil Holst, professor, Institutt for fysikk og teknologi (2021)
Maria Jensen, førsteamanuensis, Arktisk geologi, UNIS (2023)
Christian Jørgensen, professor, Institutt for biovitenskap (2019)
Henk Keers, førsteamanuensis, Institutt for geovitenskap (2021)
Stein Dankert Kolstø, professor, Institutt for fysikk og teknologi (2017)
Henriette Linge, professor, Institutt for geovitenskap (2017)
Fredrik Manne, professor, Institutt for informatikk (2017)
Jorun Nyléhn, førsteamanuensis, Institutt for biovitenskap (2023)
Atle Rotevatn, professor, Institutt for geovitenskap (2021)
Mathilde Bøttger Sørensen, professor, Institutt for geovitenskap (2021)
Vigdis Vandvik, professor, Institutt for biovitenskap (2023)