Transport og materielltjenester
Informasjon om transport- og materielltjenester.
Hovedinnhold
Transport- og parkseksjonen (TPS) ved Eiendomsavdelingen utfører mindre flytteoppdrag, transportoppdrag, demonteringer av enkelt møblement, gir råd i større flytteprosesser.
Prioriterte arbeidsområder:
- Flytting av 1- 2 personer. (Til flytting av større grupper brukes ekstern samarbeidspartner)
- Transport av enkelt gods internt på campus.
- Justeringer og demonteringer av kontormøbler.
- Eksamenskjøring vha. egen sjåfør eller campusbuss.
- Skifte av enkelte kontormøbler og hyller.
- Utlån og transport av bord og stoler til diverse arrangement.
- Utlån og transport av talerstol
Alle forespørsler meldes via behovsmeldingen Lydia.
Flytting og lagerhold:
- Transportseksjonen koordinerer, planlegger og gjennomfører flyttinger.
- Flyttinger av større grupper MÅ planlegges i god tid.
- Vi er behjelpelig med å fjerne og demontere inventar og møblerVi har et begrenset lager med kontormøbler og utstyr.
- Våre materiellteam kan være behjelpelig med montering av veggfaste hylleseksjoner der dette systemet finnes fra før Send gjerne en forespørsel om materiell.
- Bygg avfall, flytte avfall, samt annet avfall ifm. flytteprosesser er brukernes eget ansvar å få brakt til dertil egnet sted. Spesialavfall skal avhendes på korrekt måte av brukerne, UiBs rutiner for dette skal følges.
Andre transportoppdrag kan bestilles via Lydia
- Ved behov kan vi utføre spesielle transportoppdrag, eller viderebefordre kontakt for alle enheter ved UIB.
- Vi kan koordinere spesial forsendelser som større gods og varekjøringer via vår rammeavtalepartner eller via Posten Norge AS
Eksamenskjøring:
- Brukere kan via behovsmeldingen bestille henting og tilkjøring av eksamenspapirer og besvarelse.
Anskaffelse og montering av kontormøbler og lagerhyller:
- Alle nyanskaffelser av møbler skal gjøres via rammeavtalepartnere og da med montering inkludert.
- TPS sine materiellteam er ikke ansvarlig for denne type montering.
21.10.2024