Lektorsenteret

Nyhetsarkiv for Lektorsenteret

Lektorsenteret har flyttet fra Langes gate 3 og er nå på plass i nyoppussede lokaler i Christies gate 20. Det ble behørig markert med offisiell åpning torsdag 24. april.
26. januar går Lærernes dag av stabelen på UiB. Lektorsenteret ved UiB, som er ansvarlig for arrangementet, melder om rekordstor interesse for å delta. 1700 lærere fra både grunnskoler og videregående skoler i hele fylket, har meldt seg på til de nesten 70 forelesningene og workshopene som finner sted på Høyden denne dagen.
For første gong vart det arrangert eit felles velkomst- og informasjonsmøte for alle studentane på dei fem ulike lektorprogramma til UiB.
God stemning og høg bunadsfaktor då lektorstudentar frå både 5-årige lektorutdanning og praktisk-pedagogisk utdanning hadde avslutningsseremoni 9. juni 2023.
– Det er mykje som er bra med å vere lærar, men det beste er kanskje tanken på at ein får vere med å forvalte og forme både elevar sin her-og-no-situasjon og framtida deira, seier lærar og prisvinnar Per-Magne Løken.
I snart to år har UiB samarbeidet med Metis videregående skole og Danielsen videregående skole gjennom dekomp-ordningen. Tema for samarbeidet har vært «Elevaktive arbeidsformer".
Lektorutdanningen ved UiB samarbeider med mange skoler om praksisopplæringen i lektorprogrammene og PPU. De fleste praksisskolene ligger i Bergen og omegn, men ikke alle.
14. mars vart det nye lektorsenteret på UiB offisielt opna av prorektor Pinar Heggernes. Senteret skal ha eit fagleg og administrativt ansvar for heilskapen i lektorutdanninga ved UiB.