Senter for digitale fortellinger
Arbeidsgruppe

Publishing and Infrastructure Group (PAIG)

PAIG er ei arbeidsgruppe i CDN som overser ei rekke prosjekt tilknytta publisering og forskingsinfrastruktur, spesielt innan elektronisk litteratur. Gruppa er leia av postdoktor Hannah Ackermans.

Langes gate, Bergen, glasshuset
Andreas H. Opsvik/CDN, UiB

Dei følgjande er ei liste over prosjekta innad i PAIG-gruppa:

Off Center – Podcast

Podcast annakvar veke som deler forsking frå CDN med eit internasjonalt publikum. I kvar episode fordjupar programleiar Scott Rettberg og en gjest seg i eit tema som dreier seg om digital historiefortelling og effekten på samtidskultur. Eit CDN-prosjekt, starta i 2023.​

Electronic Book Review

ebr er eit online, open access, fagfellevurdert tidsskrift for kritisk skriving. Tidsskriftet blei grunnlagd i 1995, med CDN-nodeleder Joseph Tabbi som ein av grunnleggjarane. Frå 2024 har det tilhaldsstad ved Universitetet i Bergen.

Kunnskapsbasen ELMCIP

Forskerne ved CDN har historisk sett spilt en viktig internasjonal lederrolle innen elektronisk litteratur (e-lit), delvis gjennom vår utvikling av ELMCIP Electronic Literature Knowledge Base, en ledende forskningsdatabase med åpen tilgang. Det er en medvirkende, offentlig database som dokumenterte feltet elektronisk litteratur med kryssreferanser, et resultat av forskningsprosjektet Electronic Literature as a Model for Creativity and Innovation in Practice (2011-2013).

Etter hvert som kunnskapsbasen blir arkivert sommeren 2024, gjør vi betydelige endringer i denne ressursen, inkludert redigering og finjustering av innholdet, åpner den opp som wikidata, og til slutt utvikle den til en ny forskningsplattform med fokus på digital fortelling – DNKB.

CELL – Konsortium for elektronisk litteratur

Consortium on Electronic Literature (CELL) gir tilgang til ei omfattende samling på tvers av elektroniske litteraturdatabaser gjennom én wikibase.​ Dette er eit allereie eksisterende prosjekt fra Electronic Literature Organization, grunnlagd i 2009/2010​, som utvidast til fleire databasar om elektronisk litteratur på fleire språk.

DNKB – Digital Narrative Knowledge Base

Eit originalt CDN-prosjekt som lanserast hausten 2024. Digital Narrative Knowledge Base (DNKB) kan knytte Wikidata-data til tema innan digitale forteljingar. ​The Comprehensive Research Environment (CRE-CDN, arbeidstittel), som kjem til å bruke DNKB, lar CDN-samarbeidspartnarar dokumentere datasetta sine, kreative arbeid, kritiske skrifter og hendingar.

Dette gir ei oversikt over arbeidet knyttet til CDN og er eit verktøy for forskning.​ Med verktøyet kan vi kombinere crowd-sourcing frå Wikidata, og samtidig behalde kvalitetene til en fagfellevurdert database.

Living Glossary of Digital Narrative

The Living Glossary of Digital Narrative er ei deltakende, pågående, fagfellevurdert ordliste som inneheld grunnleggjande og aktuell terminologi om digitale narrative (under)felt, forklart for eit tverrfaglig publikum. Dette er eit CDN-originalprosjekt i samarbeid med Stuttgart University som lanserast sumaren 2024.