Senter for digitale fortellinger
Presentasjon

CDN-lunsj: Player vs. Monster

The Making and Breaking of Video Game Monsters av Jaroslav Švelch.

Book cover for "Player vs. Monster"
MIT Press

Foredraget er basert på Švelch’s nylege bok Player vs. Monster (MIT Press), som undersøker historia til videospelmonster. Der akademikarar innan myter og skrekk-underhaldning tenkjer på monstre som sublime og ubeskrivelege, skildrar dataspel ofte monstra som føreseielege mål for spelarane sine handlingar. Foredraget anerkjenner appellen til slike forenkla representasjonar, men Švelch utforskar også korleis mediet kan presentere mer nyanserte skildringar av monstrositet.

Jaroslav Švelch

"Jaroslav Švelch er universitetslektor ved Karlsuniversitetet i Praha. Han er forfatteren av den nylige monografien Gaming the Iron Curtain: How Teenagers and Amateurs in Communist Czechoslovakia Claimed the Medium of Computer Games (MIT Press, 2018). Han har publisert om historie og teori om dataspill, om humor i spill og sosiale medier, og om grammatikk-nazi-fenomenet. Han forsker for tiden på historie, teori og møter med monstre i spill."