Institutt for informasjons- og medievitenskap

Nyhetsarkiv for Institutt for informasjons- og medievitenskap

Professor Hallvard Moe deltar i nytt prosjekt om tillit til forskning ledet av Insitutt for Samfunnsforskning.
Ny forskning fra MUCS viser hvilke utfordringer som venter eldre mennesker når de navigerer på internett og digitale plattformer.
Leif Hemming Pedersen gjestet PREPARE og holdt seminar om Axel Honneths Recognition Theory.
Fra 27. februar utvider Institutt for informasjons- og medievitenskap ledergruppen med en innovasjonsleder. Det er professor Leif Ove Larsen som trer inn i rollen.
Hva er kommunikasjonsbransjen? Med hva, og hvor kan man jobbe etter endt studie? Det var dette som trakk godt over 100 medier- og kommunikasjonsstudenter til MCB for å delta på Kommunikasjonsforeningens bransjemøte.