Institutt for sammenliknende politikk

Nyhetsarkiv for Institutt for sammenliknende politikk

Lurer du på hvordan det du lærer på studiet er relevant for arbeidslivet? Ønsker du å få arbeidserfaring som en integrert del av studiet? På bachelorgraden i sammenliknende politikk tar mange studenter praksis som del av studiene
Masterstudentene Ida Marie Støp Meland og Welat Akman Westrheim har sammen med professor Gunnar Grendstad nylig publisert en artikkel om dommeratferd i Norges Høyesterett i tidsskriftet Lov og Rett.
Lena Weltrich og José Zurita-Tapia er nyansatte stipendiater ved Institutt for sammenlignende politikk.
28.-29. mars organiserte forskningsgruppen MOR ved Institutt for sammenliknende politikk et todagers kurs i avansert kvantitativ tekstanalyse med Dr. Nicole Baerg (Universitetet i Essex og Bank of England).