Polyfon kunnskapsklynge for musikkterapi
KURSTILBUD

Tilbud om kræsjkurs i formidling

Polyfon-konferansen er den viktigste møteplassen i klynga for erfaringsdeling og formidling. Har du noe å formidle, men liten erfaring med å gjøre det? Les videre!

Hvordan fokusere, engasjere og inspirere? Forskingsformidling kan læres!
Stefan Cosma på Unsplash

Polyfon-konferansen gir rom for erfaringsdeling og formidling, refleksjon og diskusjon. Klynga ønsker å løfte fram mange ulike perspektiv og erfaringer og legger også vekt på å gi plass til nye stemmer i den flerstemte samtalen om musikkterapi / musikk og helse.

Polyfon tilbyr nå et gratis digitalt kræsjkurs om formidling av fag og erfaring.

Tilbud om deltakelse på kurset går ut til alle som skal presentere i parallellsesjoner eller i posterutstillinga ved Polyfon-konferansen 2024. Kurset er også åpent for andre interesserte. Påmeldingslenke finner du her.

Vi er veldig glade for at Monika Overå ved Norges musikkhøgskole og Tora Söderström Gaden i Bergen kommune har sagt seg villige til å holde kræsjkurset (se Faktaboks).

Det er snakk om to av de mest spenstige formidlerne i norsk musikkterapi. Monika Overå er universitetslektor og stipendiat ved Norges musikkhøgskole. Tora Söderström Gaden tok sin doktorgrad ved UiB og er i dag musikkterapeut ved MO Eidsvåg i Bergen kommune.

Monika og Tora har lang og variert erfaring med formidlingsarbeid i ulike format. Her lenker vi til en informasjonsvideo fra den tida de jobba sammen som musikkterapeuter ved Barne- og ungdomsklinikken ved Akershus universitetssykehus.

Akershus universitetessykehus

Denne filmen formidler noe av Tora Söderström Gaden og Monika Overå sitt tidligere arbeid ved Akershus universitetssykehus.

Akershus universitetssykehus