Nyhetsarkiv for Aktuelt

En ny studie avslører kunnskapshull hos norske offentlige tannleger i behandlingen av skader på tenner som følge av slag, fall og spark.
Professor emeritus Pål Ingebrigt Davidsen får «Lifetime Achievement Award» for sitt mangeårige arbeid med faget systemdynamikk.
Mange møtte opp på Muséplass 12. august, for åpningen av det akademiske året.
Over 400 nye studenter inntar i disse dager sin nye studiehverdag ved Det medisinske fakultet. Mandag 12. august vrimlet det av spente og forventningsfulle studenter på campus da høstsemesteret var offisielt i gang.
– Gratulerer med studieplass ved UiB! Velkommen til fakultetet og takk for at du har valgt oss som ditt studiested! Yael Harlap, visedekan for utdanning ved Det psykologiske fakultet
Professor i sosiologi, Kristoffer Chelsom Vogt, er oppnevnt til et nytt regjeringsoppnevnt utvalg som skal utrede mulige årsaker til at nordmenn får færre barn enn tidligere.